Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Billigt gym i GBG

  • Billigt gym i GBG

    Publicerad av tin-tin på 22 november, 2011 vid 14:52

    Hej,

    Jag vill bara tipsa om vad jag och min syster köpte till tredje systern i julklapp. Hon har länge tjatat om hur dyrt det är med gymkort och jag vet att hon har rätt, äger själv inget då jag tycker det är så mycket pengar och då kan jag lika gärna gå ut och springa. Men hon är inte mycket för utomhusträning och student som hon är har hon inte haft råd att köpa sig ett gymkort.. Tyvärr hittade jag inget erbjudande för oss i Stockholm. :frown:

    Hur som helst, med detta erbjudande betalade vi 90%(!) mindre än normalpris.. Nu får vi bara hoppas att det inte kommer med något finstilt de glömde nämna.. Håll tummarna, det gör jag. Oavsett om man tjänade mycket så vill man ju ändå att sina 2000 inte ska vara slösade på ingenting!

    Nu vet jag inte ens om man får tipsa om länkar så här och om man inte får det ber jag om ursäkt! :blush:

    nick svarade 12 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nick

    Medlem
    22 november, 2011 vid 16:06

    Hej hej!

    Det är garanterat ingen luring. Jag har själv köpt flera erbjudanden på Groupon och allt har varit helt grönt. En del dealer är sjukt bra!
    Jag tränar dessutom själv på Actic och det är ett seriöst gym som inte luras. De vill ju däremot försöka sno över SATS-tränande, och det här är väl en sån drive. Actic hette för övrigt Nautilus fram till förra året nån gång och det kanske känns igen bättre än Actic.

  • tin-tin

    Medlem
    23 november, 2011 vid 14:40

    Okej, hade jag ingen aning om! Tack!

    Läste igenom texten ytterligare en gång och där står det ju till och med att det även gäller på anläggningarna i Stockholm, bara att det måste aktiveras i GBG.. Det är ju faktiskt toppen. Kanske blir ytterligare ett köp :cool2:

    Har du vart på Actic i Stockholm? Och har du provat let’s deals eller liveit? Det är väl liknande sidor? Fast liveit är väl mer för äventyr osv? Vad var det du köpte från Groupon?

  • nick

    Medlem
    23 november, 2011 vid 14:57

    Jag tränar oftast på Actic i Solna, men jag har även kört i Hammarby Sjöstad. Det är två bra gym. Jag har även varit o kikat på gymmet på S:t Eriksgatan, men det är lite mindre med mindre utbud av redskap. har varit på väg till gymmet i Värtan oxå, men det har inte blivit av än.
    På Solna gymmet vet jag att man kan få provträna gratis, så det är bara att testa så slipper du köpa grisen i den berömda säcken. Det går säkert på de andra gymmen oxå, om de ligger bättre till för dig.

    Live it har jag faktiskt en kupong av hemma. Jag fick zorbing i present, men var tvungen att byta ut den p.g.a. en nackoperation. Jag hade jättesvårt att byta. Jag tyckte att alla events var väldigt dyra. De verkar lägga på lite extra för att man ska få det i en snygg liten box som man kan ge bort.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Billigt gym i GBG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.