Björkäng i veckan?

Detta ämne har 7 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av klw.

• Författare
     Kalina
    Medlem

Äntligen ser det ut att börja blåsa nu i veckan. Jag ska fixa med jobb och barnvakt och tänkte dra ut nån förmiddag. Nån annan som e sugen på en hel dag i björkäng nästa veckan? :tongue:

Pepa
    Medlem

Nä men en halv! Eller det kanske blir Läjet.

walle
    Medlem

Läjet e väl roligare… om del ligger på åt rätt håll.

Kommer åka ner bara det blåser, kör från Ringhals(smiter från jobbet, hur tidigt beror väl på hur bra det blåser…)

Behöver nån åka med så ring.

slutjobbat detta året för min del så jag lär ju sticka ner bara det blåser

rusiak
    Medlem
    Kalina wrote:
    Äntligen ser det ut att börja blåsa nu i veckan. Jag ska fixa med jobb och barnvakt och tänkte dra ut nån förmiddag. Nån annan som e sugen på en hel dag i björkäng nästa veckan? :tongue:

vilken lyx du…förmiddagar! Kommer köra läjet när de brallar på, mye jobba så de blir åkning tidigt på morgon o kvällar.

//alex

Kalina
    Medlem
    superoskar wrote:
    slutjobbat detta året för min del så jag lär ju sticka ner bara det blåser
    Hör av dig om du drar ner mot varberg. Det ser lovande ut för västlig vind nu i veckan =) Det ser också lovande ut med barnvakt =) Hehe!
     Kalina
    Medlem
    rusiak wrote:
    Kalina wrote:

vilken lyx du…förmiddagar! Kommer köra läjet när de brallar på, mye jobba så de blir åkning tidigt på morgon o kvällar.

//alex

Det är så jag har det denna vecka. Bra chef och snälla föräldrar =) Måste ju ta vara på chanserna när man får dom. Ganska skönt att åka ut tidigt. Morgon pigg som man är. Slå en pling om du ska ner tidigt nån dag.
    :laugh:

klw
    Medlem

Jag kör från Gbg till Björkäng imorgon bitti för en heldag, bara prognosen håller.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account