Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Björkäng i veckan?

  • Björkäng i veckan?

    Publicerad av kalina på 26 augusti, 2006 vid 12:02

    Äntligen ser det ut att börja blåsa nu i veckan. Jag ska fixa med jobb och barnvakt och tänkte dra ut nån förmiddag. Nån annan som e sugen på en hel dag i björkäng nästa veckan? :tongue:

    klw svarade 17 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • pepa

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 12:12

    Nä men en halv! Eller det kanske blir Läjet.

  • walle

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 12:24

    Läjet e väl roligare… om del ligger på åt rätt håll.

    Kommer åka ner bara det blåser, kör från Ringhals(smiter från jobbet, hur tidigt beror väl på hur bra det blåser…)

    Behöver nån åka med så ring.

  • superoskar

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 13:37

    slutjobbat detta året för min del så jag lär ju sticka ner bara det blåser

  • rusiak

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 13:41
    Kalina wrote:
    Äntligen ser det ut att börja blåsa nu i veckan. Jag ska fixa med jobb och barnvakt och tänkte dra ut nån förmiddag. Nån annan som e sugen på en hel dag i björkäng nästa veckan? :tongue:

    vilken lyx du…förmiddagar! Kommer köra läjet när de brallar på, mye jobba så de blir åkning tidigt på morgon o kvällar.

    //alex

  • kalina

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 11:03
    superoskar wrote:
    slutjobbat detta året för min del så jag lär ju sticka ner bara det blåser
    Hör av dig om du drar ner mot varberg. Det ser lovande ut för västlig vind nu i veckan =) Det ser också lovande ut med barnvakt =) Hehe!
  • kalina

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 11:13
    rusiak wrote:
    Kalina wrote:
    Äntligen ser det ut att börja blåsa nu i veckan. Jag ska fixa med jobb och barnvakt och tänkte dra ut nån förmiddag. Nån annan som e sugen på en hel dag i björkäng nästa veckan? :tongue:

    vilken lyx du…förmiddagar! Kommer köra läjet när de brallar på, mye jobba så de blir åkning tidigt på morgon o kvällar.

    //alex

    Det är så jag har det denna vecka. Bra chef och snälla föräldrar =) Måste ju ta vara på chanserna när man får dom. Ganska skönt att åka ut tidigt. Morgon pigg som man är. Slå en pling om du ska ner tidigt nån dag.
    :laugh:

  • klw

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 13:27

    Jag kör från Gbg till Björkäng imorgon bitti för en heldag, bara prognosen håller.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Björkäng i veckan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.