• pogdi

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 13:49

    VI drar till gissleviken (just innan torhamn) om några min =) de andra är nog på torhamns udde.

    0708933988

  • skotten

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 19:07

    dammit, I am gonna have to come over ther someday, get you all wasted and see where ya all ride.

  • pogdi

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 19:16

    ja gör det! grymt nice här synd bara man itne är så bra på att åka än =)

  • matte_c

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 20:56

    blev det bra körning eller? som vanligt ifrågasätter man meningen med att jobba när det blåser 9-10 sv ute på udden.

  • olle-2

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 21:15

    Ska du aldrig ha semester Matte? Men å andra sidan får du kita i många vackra solnedgångar:wink:

    Tillbaks i skåne nu, tre av tre dagar kite, imorn blir det familjeutflykt och därmed lite vind….hoppas jag.

  • nundy

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 22:43

    Ah det var riktigt nice. Var lite byigt och skulle precis rigga ned till 10 när jag missade en landning och sträckte mig som satan i hamstring. Så då drog vi in till gissleviken för lite ojämn vind och good times med ett par locals. Gött! Synd du jobbade matte, tack för tipset per telefon 🙂
    Tony, du skulle diggat stället. De sålde dessutom glass i ett bås precis vid riggningsplatsen. + i kanten.

  • skotten

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 06:30

    ahh sounds awesome, cant beat ice cream!. We will sort out a roadtrip this summer, Promise.

  • panos

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:57

    Synd bara att jag inte hann komma i tid o knäppa ett par bilder 🙁
    Men får försöka komma så fort ni ska ut nästa gång.

    Hur är det med sträckningen nundy?

    /Panos the cameradude 😉
    0734029614

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.