Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blekinge nu är det fan dax!

  • blekinge nu är det fan dax!

    Publicerad av stoffe1980 på 29 februari, 2008 vid 18:56

    Nu orkar jag inte längre, måste ut å köra. Är det någon som är sugen eller måste jag åka enda till skåne för att slippa köra ensam kom igen nu.
    0733323762 stoffe

    olandstoken svarade 16 år sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • olle-2

    Medlem
    1 mars, 2008 vid 08:10

    jag ska upp idag stoffe men är ensam med barnen….kommer ner och tittar iallafall

  • olle-2

    Medlem
    1 mars, 2008 vid 20:54

    blev det nått åka av idag stoffe? såg dig inte, var nere i hamnen och kollade vi 14-tiden.

  • thorn

    Medlem
    1 mars, 2008 vid 21:30

    Vi var två i bromölla idag och vi ska dit imorgon också. kom dit så får du lite sälskap.:grin: dock var vinden skit idag. mycket och byigt. hoppas på bättre imorn.

  • stoffe1980

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 11:47

    @-Olle- 448658 wrote:

    blev det nått åka av idag stoffe? såg dig inte, var nere i hamnen och kollade vi 14-tiden.

    nej det blev inte det. vill inte sticka ut själv när det är så här kallt

  • stoffe1980

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 11:51

    @Thörn 448671 wrote:

    Vi var två i bromölla idag och vi ska dit imorgon också. kom dit så får du lite sälskap.:grin: dock var vinden skit idag. mycket och byigt. hoppas på bättre imorn.

    tjena! ja bromölla är ju inte så långt när ska ni köra nästa gång, kör ni mycket eller?

  • olle-2

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 15:54

    kom precis hem efter en survival session i klagshamn….medelvind 19 m/s….fick ge upp efter en timme

  • thorn

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 09:08
    stoffe1980;448747 wrote:
    tjena! ja bromölla är ju inte så långt när ska ni köra nästa gång, kör ni mycket eller?

    Vi är två som brukar köra i bromölla eller sandviken/sölvesborg. W vind i bromölla och S i sandviken. brukar vara ute ganska mkt. hadde varit kul med fler som körde där. men finns det inte folk som kör i torhamn?

  • hatman

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 12:09

    @Thörn 448974 wrote:

    Vi är två som brukar köra i bromölla eller sandviken/sölvesborg. W vind i bromölla och S i sandviken. brukar vara ute ganska mkt. hadde varit kul med fler som körde där. men finns det inte folk som kör i torhamn?

    Hänger en hel del i Karlshamn. Kört Sandviken en del, samt Norge (men det blåser oftast bättre i T-hamn.)? Vart i Bromölla kör ni (noll lokalkännedom).

    Ses när aftersur-cocktailen inte fryser till is.
    Niklas

  • stoffe1980

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 14:16

    @Thörn 448974 wrote:

    Vi är två som brukar köra i bromölla eller sandviken/sölvesborg. W vind i bromölla och S i sandviken. brukar vara ute ganska mkt. hadde varit kul med fler som körde där. men finns det inte folk som kör i torhamn?

    jo på sommaren är det några till som är i torhamn, men dom värkar inte så lätta att få ut. Kommer järna och kör nästa gång jag är ledig å det är väder. Skriv ditt nr så hör jag av mig

  • thorn

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 16:27
    HatMan;449010 wrote:
    Hänger en hel del i Karlshamn. Kört Sandviken en del, samt Norge (men det blåser oftast bättre i T-hamn.)? Vart i Bromölla kör ni (noll lokalkännedom).

    Ses när aftersur-cocktailen inte fryser till is.
    Niklas

    I Bromölla är det strandängens camping som gäller. det är ett blås hål och brukar va ganska bra vind. Har också varit mest i sandviken under höst/vinter, konstigt att man inte har sets ngn gång under den tiden.
    Ring mig om ni ska till sandviken eller bromölla.
    Tele. 0768941412
    //Niklas Thörn

  • skotten

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 21:53

    woo hoo, turns out that I have been told I am going to bromölla for some goddam chick party thing with the woman… Why did I not know you were gonna be there dude!!… Also, Karlskrona.. I will probably be up there on business sometime over the next couple of months now and again, so I will load the car with gear and you guys can show me how they do it up there.

    If you guys fancy hitting Åhus then I can probably sort us out with a kick ass night out and a soffa to surf..

    The number to call… 0735 120 952…

    then probably 112 as per normal if Jonaish comes along…

  • stoffe1980

    Medlem
    4 mars, 2008 vid 16:10

    @skotten 449196 wrote:

    woo hoo, turns out that I have been told I am going to bromölla for some goddam chick party thing with the woman… Why did I not know you were gonna be there dude!!… Also, Karlskrona.. I will probably be up there on business sometime over the next couple of months now and again, so I will load the car with gear and you guys can show me how they do it up there.

    If you guys fancy hitting Åhus then I can probably sort us out with a kick ass night out and a soffa to surf..

    The number to call… 0735 120 952…

    then probably 112 as per normal if Jonaish comes along…

    du är välkommen

  • julisimo555

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 10:48

    Hej. Jag börjat kitesurfa inte så länge sen. Lite grön fortfarande…:)men jag tänkte fråga om det finns någon som vill köra imorgon till Öland. Jag ska åka dit med bilen och stanna till lördag eftermiddag. Kort sagt det är billigare att åka med någon och sällskap är alltid bra. hör av er 0736219268. Julius

  • skotten

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 15:57

    ahh mate, I think most of us are heading for a downwinder wave session

  • olandstoken

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 20:43
    julisimo555;467329 wrote:
    Hej. Jag börjat kitesurfa inte så länge sen. Lite grön fortfarande…:)men jag tänkte fråga om det finns någon som vill köra imorgon till Öland. Jag ska åka dit med bilen och stanna till lördag eftermiddag. Kort sagt det är billigare att åka med någon och sällskap är alltid bra. hör av er 0736219268. Julius

    Vi är ett gäng som åker till Kleva (2km söder om haga park) i morgon, vi är där från klockan 10. Prognosen säger nord vridande till nordost, vi börjar där så får vi se om det funkar på eftermiddagen. Titta dit du med 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blekinge nu är det fan dax!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.