Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blekinge tisdag, onsdag?

  • s-1441

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:12

    ja emil pappa och mattias kör norjeboke imon och äspet(revhaken) i åhus på onsdag ! kommer bli riktigt bra i äspet på onsdag om proggen håller sig 😉

  • danne_an

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:31

    okej!
    Låter ju rätt intressant! Vad är det för förhållande där? platt?
    Går ni i från någon av badplatserna?
    Annas så lutar det lite åt kuggeboda utanför ronneby men rätt drygt o åka själv.

  • s-1441

    Medlem
    6 september, 2010 vid 17:27

    Ja de är platt / choppigt , finns ett ställe där de är grunt där de är platt mellan choppen , annars är de helt okej. vi kommer vara vid norje badplats. på plats vid halv 4 4 någon gång 😉 KOM de är alltid kul med mer folk!

  • danne_an

    Medlem
    6 september, 2010 vid 17:46

    Låter ju fin fint! Dyker nog med upp vid den tiden så man hinner sova några timmar. Ska iväg o jobba lite inatt.

  • s-1441

    Medlem
    6 september, 2010 vid 17:54

    Okej gött ! då ses vi imon då ? 🙂

  • danne_an

    Medlem
    6 september, 2010 vid 18:02

    Förresten vart viker man in till badplatsen? Runt sweden rock nånstans eller?

  • rmz

    Medlem
    6 september, 2010 vid 18:07

    Vi kan nog bli några som kör kuggeboda om vinden räcker Tis-ons, ca 16,30, så du blir nog inte själv!

  • danne_an

    Medlem
    6 september, 2010 vid 19:42

    Gött! Då har man 2 bra val!

  • tias76

    Medlem
    8 september, 2010 vid 11:49

    onsdag efter jobbet vid typ 16:00 kör jag till Norje (mitt emot statoil kör man in) va riktigt schysst sist jag va där.. . kuggeboda kanske är ett alternativ dock

  • danne_an

    Medlem
    8 september, 2010 vid 13:03

    okej kan tänka mig det. Var ute en runda i Kuggeboda nu i förmiddags o det var ruskigt bra. Igår var det med helt okej runt 13tiden men avtog helt mot eftermiddagen, kvällen. Idag så ska det iallafall öka. Tyvärr så kallar jobbet o det blir ingen mer segling idag för en annan men jag ska tuta lite extra när jag kör förbi norje macken! Imorgon blir det kuggeboda igen nån timme innan jobbet. Har bytt till mig en annan runda så man börjar lite senare=)

  • tias76

    Medlem
    17 september, 2010 vid 10:12

    Tar upp en gammal tråd lite..

    Ska blåsa bra väst både lör och sön, lite mer på lördag….
    Vet att Ivösjön lockar de flesta men vi har en schysst spot i Mörrum, Nabben.
    Funkar vids SV-V..
    Inte lika byigt som Ivösjön och plattare vatten…
    Man få traska ut i vattnet en bit, eller vara jävlig på att ta höjd… men sen har man fin fin åkning..

    Jag tror det bli bra på lördag på denna spot och söndag kanske vinden inte räcker till här… då blir det Ivösjön..

    Undrar om det är någon som är sugen på att prova denna spot??!!

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=11&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=316

  • rrdrider

    Medlem
    17 september, 2010 vid 18:09

    gammal tråd men wtf
    Då det nu vrider V kan så vi glömma Sandviken lördag tyvärr.
    Det blir Ivösjön i morgon alt. åka över till västkusten.
    Varför traska med prylarna för att få… plattvatten?
    Ivösjön levererar ju alltid på byig vind och choppigt vatten 😉

  • danne_an

    Medlem
    18 september, 2010 vid 06:39

    skriv en recension om nabben! Låter intressant!

  • s-1441

    Medlem
    18 september, 2010 vid 18:11

    kolla http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=11&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=316 För en liten recension som ja skrivit !
    Mattias !! kör du ivösjön imon tidigt ! ska bara va bra på förmiddagen? har du plats för mig i bilen? skicka gärna sms !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blekinge tisdag, onsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.