Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blev de något gött surf för gubbsen eller!??!?

  • Blev de något gött surf för gubbsen eller!??!?

    Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 20 maj, 2005 vid 17:59

    Fy satan va Gotskär/Draget rockade elefantpung idag laugh.gif

    Trodde absolut aldrig man skulle få köra på sina kartongsnya hårdvinds prylar idag, jovisst!
    4.2 Superstar å Kauli 68 med pansar drag, var faktiskt överriggad med detta en period?!?!?! helt tokigt, rullade in en å annan gubbhög dyning cool.gif
    Riktigt stukad blev jag när jag fick spocka in brädan wink.gif
    Tog ifos ett å annat försök innan jag vande mig å kom på knepet på mindre bräda, man vart ju lite frustrerad på 15:e försöket..haha!
    Grymt nöjd med prylarna å dagen,woha!

    Ett gött gäng på cirkus 5 pers, i slutet ploppade in flera som suttit på avbytar bänken.

    Hur var eran dag vart ni nu var å surfade????

    lars_k svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    20 maj, 2005 vid 18:02

    hehe..på bilden kan de vara svårt att tro på att de var feta dyningar där grin.gif
    Ni får helt enkelt åka dit å testa en 4.2 dag, stället e grymt på Syd-sydost.

    Gräsytor att rigga, grunt i början där man går i, sand, kanske nån sten nånstans, lä där man riggar..(beror på var man riggar)

  • niklas_s

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 20:22

    tja raaamboooo. vi körde torkels, 5.2. fyyyyyyy fan viket fett freestyle-spot de e asså. inga dyningar men fan va ja e kär i de placet nu. åsså har man fått i sig en å annan turk-kött-rulle nu me. måste säga att denhär dagen e fulländad.

  • surferboy_criss

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 21:15

    Ohh najsiga nya pryls. SJälv får man nöja sig med en ny mast på ingång wink.gif. Satt ju på afterwork med jobbet i vbg idag. Lite frustererad att det blåste pung var man ju .

  • beachpojken

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 21:43

    Var mycket lugnare här nere i halmstad! 6.0
    och kauli pro 56:a
    Fick mina saker för en vecka sedan också. Exakt samma färg som du har fast en 5:0a hehe störtskönt! smile.gif
    Fick inviga dem med 10-14m/s i härliga halmstadwaves.
    Ha det Aloha
    PS. Kartongnytt är fan härligt! inte ofta.

  • beachpojken

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 21:52

    Svar till:


    Ohh najsiga nya pryls. SJälv får man nöja sig med en ny mast på ingång wink.gif. Satt ju på afterwork med jobbet i vbg idag. Lite frustererad att det blåste pung var man ju .

    [/ QUOTE ]

    TJENA BRODER! laugh.gif nu får du passa dig, min första bakåt var nära!!! doobiiieedoooo jag ska bräcka dig till sommaren hahaha

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 22:10

    Try me brother. Vi får la se till waveclassics vem som sätter mest wink.gif cool.gif

  • guppy

    Medlem
    20 maj, 2005 vid 23:17

    Mycket kartongnytt på havet idag!
    Natural 5.4 och en A+ bom packades upp i Fiskebäck.
    Byigt men plattvatten, vilket gillades av min Inspiro 79. (Plattvattnet alltså…)

  • lars_k

    Medlem
    21 maj, 2005 vid 06:51

    Feeta prylar Ramboo! Gött.
    14 m/s SSO. Här skulle Bolleskären rippas upp tänkte vi. Väl på plats såg det inte ut att gå mkt vågor där ute. Lite skum runt reven bara. Börjar verkligen undra om stället verkligen funkar vid SSO som vissa påstår. Annars kan det nog bli rätt fett vid V-NV i viken innanför.
    Bomkörning nr 2. tongue.gif

  • mattap

    Medlem
    21 maj, 2005 vid 12:17

    kom till Draget ungefär när alla andra drog hem vid 18.00 snåret. Vi var iaf 3 hårda gubbs som körde ett par timmar. Draget var hur bra som helst, men lite lurigt att hitta till, fick fråga en tant efter vägen vart brädseglarna höll till smile.gif Körde MC 4,5 i två timmar med bra tryck i seglet.

    Nu har jag rastat både 4,5 och 5,3 MC.et Lars K! Väntar på att få sjösätta 4,0:an wink.gif

  • lars_k

    Medlem
    21 maj, 2005 vid 13:54

    Gött. De var säkert otåliga efter vintern. Hoppas de var angenäma. =)

  • nordgren

    Medlem
    21 maj, 2005 vid 14:33

    Fasen vad du laddar med nya prylar Rambo, vågis freestyle och segel å grejer. Fått nån bra deal med Wallens eller blivit rik på gamla dar? grin.gif (Ja jag vet, jag är lite avis…) wink.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    23 maj, 2005 vid 10:47

    Klart..de e något man borde göra oftare, ladda med nya prylar..de gör de lite extra spännande att gå ut på vattnet wink.gif

    Udenssport har kittat upp lilla Rambo + att han har blivit rik på gammla dar cool.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    23 maj, 2005 vid 10:49

    har 3an kommit än`? grin.gif

  • lars_k

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:54

    Hmm. Tänker så det knaakar. Är det mitt 3.4 segel du menar så har det kommit. Har dock inte luftat det än av förståeliga skäl. Tacka vetja Kristihimmel förra året i Ringenäs. Då hade det kommit till användning. Jävla sketsäsong hittils… Hoppas fortfarande på en fet midsommar dock. Brukar ju funka. =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blev de något gött surf för gubbsen eller!??!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.