Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blomvall vs. Hadlow

  • skanepaul

    Medlem
    7 juli, 2008 vid 19:51

    haha fan vad roliga ni är här!

    Hadlow förlorar ETT heat till just Mike och alla bara dissar honom, fan det är Steffo det.

    Men givetvis är det vasst av kniven, utan tvekan!! Bra jobbat!

  • skanepaul

    Medlem
    7 juli, 2008 vid 19:54

    @curry 480759 wrote:

    varför det går sämre för Hadlow är väl för att han har slutat dingla och kör wakestyle numera.

    inget ont om mike, du är gryyyym och kör hårdast!

    Har alla bara glömt hadlows cable filmer!!??

  • tote

    Medlem
    7 juli, 2008 vid 20:00

    Alexej
    Hahaha, skrattade högt här hemma 😀 . Det skönaste inslaget på länge. Han kan bara inte acceptera att han har förlorat 😡 .

  • curry

    Medlem
    7 juli, 2008 vid 21:45

    @SkånePaul 480854 wrote:

    Har alla bara glömt hadlows cable filmer!!??

    Det är ju det jag menar, Det går sämre för hadlow i PKRA eftersom han har börjat köra med power, kiten lågt och med bindningar (ibland), det gillar inte domarna tror jag.

  • skanepaul

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 06:35

    @curry 480893 wrote:

    Det är ju det jag menar, Det går sämre för hadlow i PKRA eftersom han har börjat köra med power, kiten lågt och med bindningar (ibland), det gillar inte domarna tror jag.

    aha, du menade så, sorry.

  • hengo

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 06:51

    gratulatationer!!

    cury/paul,

    nej det ska va högt och fint och med lite mjukare landningn, gärna en liten dingel när man fångat bomen igen innan man kör upp draken kl 12 för att landa

  • larssa

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 07:28

    @Gadget 480851 wrote:

    hahahaha!
    Har sett den i en reklam men jag trodde det var fake! :laugh:

    Trodde också det var fake

  • sourra

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 08:07

    Det är ju fake. Kolla in kanal-loggan.

  • gogga

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 08:16

    @sourra 480958 wrote:

    Det är ju fake. Kolla in kanal-loggan.

    Är inte det för att den används i reklam, dvs i en annan kanal än vad som stått där?

  • ankii

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:19

    @curry 480893 wrote:

    Det är ju det jag menar, Det går sämre för hadlow i PKRA eftersom han har börjat köra med power, kiten lågt och med bindningar (ibland), det gillar inte domarna tror jag.

    ha ha ha… whatever

  • curry

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:38

    @ankii 481019 wrote:

    ha ha ha… whatever

    hahaha jaaja men inte just du anki! dom andra….;)

  • brushanen

    Medlem
    9 juli, 2008 vid 07:04

    McEnroe är ju den coolaste och briljantaste spelaren genom tiderna! Tackar för det vem det nu var som tog upp det här, det är ju inte direkt Edberg man tänker på i första hand när man summerar de bästa spelarna.
    Hur jag in på tennis här?
    Helt fel!

    Peace to Mr Skotten also, no s-had(l)ow over him, as a mgr (göteborgsk ordvits). Han ger Hadlow publicitet, alltid tacksamt, bra som dålig. Förresten så har inte Hadlow någon manager, Gh0st, något för dig? Hade varit coolt om Kiteboarder.se roddar Mike o Aarons business.
    Puss på er alla

  • milkman

    Medlem
    9 juli, 2008 vid 07:19

    @hengo 480934 wrote:

    gratulatationer!!

    cury/paul,

    nej det ska va högt och fint och med lite mjukare landningn, gärna en liten dingel när man fångat bomen igen innan man kör upp draken kl 12 för att landa

    Precis.. Det är ju det jag säger… Glöm inte att man måste få till den där snurren med kroppen för att få brädan rätt, ni vet den som ser ut som man har en rockring – eller påminner om en katt som försöker landa med tassarna ner. Då börjar det likna nått!

  • gh0st

    Medlem
    9 juli, 2008 vid 08:22

    @Brushanen 481229 wrote:

    McEnroe är ju den coolaste och briljantaste spelaren genom tiderna! Tackar för det vem det nu var som tog upp det här, det är ju inte direkt Edberg man tänker på i första hand när man summerar de bästa spelarna.
    Hur jag in på tennis här?
    Helt fel!

    Peace to Mr Skotten also, no s-had(l)ow over him, as a mgr (göteborgsk ordvits). Han ger Hadlow publicitet, alltid tacksamt, bra som dålig. Förresten så har inte Hadlow någon manager, Gh0st, något för dig? Hade varit coolt om Kiteboarder.se roddar Mike o Aarons business.
    Puss på er alla

    Hah det hade vart nått! =)

  • sourra

    Medlem
    9 juli, 2008 vid 10:50

    @Brushanen 481229 wrote:

    McEnroe är ju den coolaste och briljantaste spelaren genom tiderna!

    Hadlow är ju också en av de briljantaste åkarna genom tiderna men cool vettifan om han är. Tror att Leyton Hewitt hade varit en bättre liknelse vad det gäller humöret. Sorry, my bad.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blomvall vs. Hadlow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.