Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende i Bahia feliz

  • Boende i Bahia feliz

    Publicerad av Oregistrerad på 9 oktober, 2006 vid 12:03

    Tjena!

    Någon som kan tipsa om billigt boende i närheten av Bahia Feliz…..för 2st surfers??

    stinger svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • surfmanj

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 12:45

    TJO! Har inget dirket bra tips på boende, men om man får fråga varför ni åker dit? Surfet är ganska dåligt! i alla fall dom två ggr jag varit där, byig vind och skit.. 🙂 Hoppas ni får det bättre en ja fått det!

  • hifly

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 12:50

    men man kan ju ta sig till pozo om det skulle vara dåligt i bahia feliz.

  • donpedro

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 12:57

    Jag kan starkt rekomendera att bo på vandrarhemmet i pozo om ni ska åka dit för att vindsurfa! http://www.pozo-ciw.com/en/ciw/index.htm Om ni ska bo i bahia feliz e las pitas rätt sjysst, inte jätte billigt med de e iaf lägenheter så man kan laga egen mat osv.

  • stinger

    Medlem
    9 oktober, 2006 vid 13:11

    Problemet med Bahia Feliz (gäller även Dunkerbecks ställe nån halvmil söderut) är väl att vinden bara kommer in i viken vintertid. Jag var där i maj och snygga gäss syntes ute på havet men ingen vind inne i Bahia Feliz.

    Har man bara bil+grejor är det inga problem dock. Pozo (brutalradikalt), Vargas (vågor inte lika brutalt som Pozo som tur är) och Arinaga (platt) ligger inom 3-4 mil norrut.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende i Bahia feliz

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.