Senaste nytt Forums Vågsurfing Boende i Hossegor sept-okt?!

  • Boende i Hossegor sept-okt?!

    Publicerad av getonboard på 14 augusti, 2006 vid 17:40

    Jag har boende i Hossegor till slutet av September, men sen behöver jag någonstans att bo! Är det någon som känner eller vet någon där nere som behöver fylla upp en lägenhet eller hus, eller har ni något annat tips vart jag kan ta vägen!?!

    sof svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • yann

    Medlem
    14 augusti, 2006 vid 21:56

    Koalorna borde väl ha plats över i sin lya eftersom säsongen är slut. Funderar själv på att åka ner till dom i oktober en vecka.

  • sharkboy

    Medlem
    15 augusti, 2006 vid 14:42
    Get*on*board wrote:
    Jag har boende i Hossegor till slutet av September, men sen behöver jag någonstans att bo! Är det någon som känner eller vet någon där nere som behöver fylla upp en lägenhet eller hus, eller har ni något annat tips vart jag kan ta vägen!?!

    I might be there for all of september. Call me at 0702-93 82 15

    chris

  • yann

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 08:45

    Var ska du bo Chris?

  • sharkboy

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 14:53

    not sure yet Yann, might be a hotel because I’ll be in spain for 3 weeks, 3 in france.
    got a place to recommend bro?

  • yann

    Medlem
    17 augusti, 2006 vid 08:51

    Sorry, har bara spenderat 1 natt i Hossegor och då sov jag på stranden.

  • sof

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 08:22

    Var i Hossegor i slutet av september början av aug i år. Kan verkligen rekommendera dig att bo på Koala Surf. Nära stranden, nära restauranger, klubbar, massa trevliga, sköna människor överallt… Gå in på http://www.koala-surf.com om du vill ha kontakt med tjejerna som äger huset!

    En liten grej om du åker med några kompisar: Kolla upp hur många som bor i huset (lär väl inte vara några problem “off season”)! Vi var ett gäng som åkte tillsammans och huset blev då helt fullt (tio pers) men ändå tog de in ett gäng gäster till när vi var där…

    Vi hade alla en helt grym vecka där nere (och vi var ändå nybörjare)!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Boende i Hossegor sept-okt?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.