Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bokat o klart!

  • Bokat o klart!

    Publicerad av ubbe på 21 januari, 2008 vid 11:07

    Nu är allt klart, flygbiljetterna i handen, huset betalt och vanen bokad hos Sergio. Landar den 14/3 och åker 4/5. Tar med familjen på en liten utflykt till Maui. Är det några mer där med familj?
    /honken

    carrera svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mats_o

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 12:17

    Hur många som helst 😉

  • carrera

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 12:24

    Jag med familj 2+2 landar 17/3 stannar en månad!

  • poopzilla

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 14:47

    Count me in. 2+1 (8 månaders) åker i början av mars och stannar till slutet av april. Får man fråga vad ni har hittat för boende. Det ena jag hittat som ser ok ut kostar 100/natt. Skulle vara kul att ha några alternativ för lite mindre pengar.

    Thomas

  • carrera

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 16:54

    100$ /natt tycker jag verkar vara ett hyfsat bra pris själv betalar vi 150$/natt
    iof rätt fint boende i hus då! men vi stannar iof “bara” en månade ock alla prutmåner verkar börja efter 30 dygn! Listade priser verkar gälla vid veckovis
    boende! Tag kontakt med tex. http://www.mauivacationadvisors.com o kollar läget vårt boende började vid 200/natt men vid lång vistelse så gällde alltså 150$!
    Sedan spelar det ju stor roll vart på North shore du vill bo! Nära flyg platsen är billigt pga lite störning därifrån sedan är det ju givet lite billigare uppe i terrängen längre från kusten! Vårt boende är i Spreks… vilket delvis är lite stört av flyg därav lite billigare!! Men enligt bekanta som bott där ska det vara helt ok!

    Ps. observera att det tillkommer massa skatter o div avgifter/moms utöver dessa 100-150$ så som allt annat i det landet är det lite grå information förjämnan!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bokat o klart!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.