Senaste nytt Forums Vågsurfing Börja surfa i Sthlm!?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 mars, 2002 vid 16:24

    Hejhje! jag har precis flytta till sthlm och det mest surfade stället här är ju torö!det börjar funka på sydliga vindar öcer tio meter per sek. men det är väl bara till att köra dit om det blåser annars är det ju bara till att ta en paddel tur…men bräd hyra kan det nog vara svårt med plus att du behöver ha en bra våtdräkt!Om du köper allt beg. så kan du väl komma ner till en pris lapp på typ 3000:- men det beror ju på…hör med rockaway beach på hornsgatan!ungerfär vid maria torget!Finna även online butiker typ http://www.surfersparadise.org eller .nu?
    Ha det gott

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 mars, 2002 vid 16:34

    Yo! Tack för svaret! Jag har en gammal Oasis torrdräkt som jag tänkte gräva fram ur källaren så det funkar nog. (eller så kommer torrdräktskedjan att vara jobbig när man paddlar…) Sedan skall jag genast knata till hornsgatan!
    //Rad

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 april, 2002 vid 21:51

    Det ska finnas något bra ställe runt Farsta där man kan hyra bra utrustning (F2, Maui m.m) för 200:- dagen. Vet inte riktigt vart bara att det finns.

    // Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Börja surfa i Sthlm!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.