Börja surfa i Sthlm!?

This topic has 3 svar, 1 deltagare, and was last updated 19 years, 2 months sedan by  Anonym anvandare.

• Författare
     Anonym anvandare 
    Medlem

Tjena! Hur gör man för att pröva denna ädla sport? Finns det brädor att hyra, vid vilken vindriktning och m/s skall man börja packa bilen?
    //Rad

Anonym anvandare 
    Medlem

Hejhje! jag har precis flytta till sthlm och det mest surfade stället här är ju torö!det börjar funka på sydliga vindar öcer tio meter per sek. men det är väl bara till att köra dit om det blåser annars är det ju bara till att ta en paddel tur…men bräd hyra kan det nog vara svårt med plus att du behöver ha en bra våtdräkt!Om du köper allt beg. så kan du väl komma ner till en pris lapp på typ 3000:- men det beror ju på…hör med rockaway beach på hornsgatan!ungerfär vid maria torget!Finna även online butiker typ http://www.surfersparadise.org eller .nu?
    Ha det gott

Anonym anvandare 
    Medlem

Yo! Tack för svaret! Jag har en gammal Oasis torrdräkt som jag tänkte gräva fram ur källaren så det funkar nog. (eller så kommer torrdräktskedjan att vara jobbig när man paddlar…) Sedan skall jag genast knata till hornsgatan!
    //Rad

Anonym anvandare 
    Medlem

Det ska finnas något bra ställe runt Farsta där man kan hyra bra utrustning (F2, Maui m.m) för 200:- dagen. Vet inte riktigt vart bara att det finns.

// Andreas

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account