Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Börjar det bli surfbart i 08-land?

  • men

    Medlem
    8 april, 2006 vid 11:49

    Det är isfritt kring lidingöbron och just nu bra riktning och blåser gör det fast regn också, är det någon som är på att dra ut vill helst inte köra själv.

    micke

  • miga

    Medlem
    8 april, 2006 vid 13:11

    Jag och Sumo körde vid brofästet igår, utefter iskanten, kanon! 😀 Varmt på brädan, något svalare i vattnet, men helt ok.

    Imorgon em kan det bli formula vid Elfvik.

  • habbe

    Medlem
    8 april, 2006 vid 14:09

    Breviksbadet/stensnäs kursgård i åkersberga är helt öppet, ingen risk för att köra på isflak, var precis där och kollade brallade i rätt bra. Jag och en kompis drar nog dit imorgon och kör funkar bra på syd.

    /Christoffer

  • jps

    Medlem
    8 april, 2006 vid 15:34
    miga wrote:
    Jag och Sumo körde vid brofästet igår, utefter iskanten, kanon! 😀 Varmt på brädan, något svalare i vattnet, men helt ok.

    Imorgon em kan det bli formula vid Elfvik.

    Var parkerade ni och gick i när ni körde vid bron?

  • miga

    Medlem
    8 april, 2006 vid 17:53

    på parkeringen just norr om gamla lö bron.

  • anders_hoffman

    Medlem
    9 april, 2006 vid 15:11

    Fan va fint att du kommit igång nu Micke:) Kom hem från Frankrike idag, klarblå himmel varje dag, lite sämre med vinden, men fick iaf. en dag med fin planing i det varma vattnet. Nu väntar jag bara på mina segel, så sticker vi ut o kör sen:P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Börjar det bli surfbart i 08-land?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.