Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing börlanda kile

  • börlanda kile

    Publicerad av bennylundin på 3 september, 2007 vid 18:06

    öööh! e det nån som kör i björlanda? jag var där första gången idag o kikade, såg fint ut. men funkar det bara i NV? vart kan man annars köra i gbg trakten om man inte pallar bila ner till åsa/frille.

    piis!

    bennylundin svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • georgi

    Medlem
    3 september, 2007 vid 19:01

    Jag kör där när det blåser NV… Har kört på V oxå men vinden e skit byig då. Testade på SV en gång och kommer aldrig att göra om de misstaget… :cool2:

  • r1k

    Medlem
    4 september, 2007 vid 06:00
    Georgi;411309 wrote:
    Jag kör där när det blåser NV… Har kört på V oxå men vinden e skit byig då. Testade på SV en gång och kommer aldrig att göra om de misstaget… :cool2:

    DU kör aldrig 😉 Neee skojja ba, Jag e på nästa gång joggan, bli frisk!

  • andi_j

    Medlem
    4 september, 2007 vid 09:57

    Bara Björlanda (store udd) i NV never forget that!

  • brushanen

    Medlem
    4 september, 2007 vid 10:16

    @bennylundin 411291 wrote:

    öööh! e det nån som kör i björlanda? jag var där första gången idag o kikade, såg fint ut. men funkar det bara i NV?
    vart kan man annars köra i gbg trakten om man inte pallar bila ner till åsa/frille.

    piis!

    Askimsviken(Askimsbadet) fungerar enbart på SV annars för byigt.

    Anrås, Stora Höga mfl mellan Stenungssund och Kungälv är bra att känna till då det blåser bättre norröver än söder om Gbg, inte så mycket närmre än Åsa dock.

    Det finns nog en del oprövade ställen på Hisingen, fast inga guldkorn. Öckerö/Hönö/Fotö erbjuder en del ställen, inte så bra launch dock, men finns ställen som funkar vid ostvindar.

  • bennylundin

    Medlem
    4 september, 2007 vid 16:59

    najs, verkar vara nån som kör där då iaf. Nästa gång de blåser NV så ses vi där!

    hääj!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing börlanda kile

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.