Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borrby o Gislövs..

  • Borrby o Gislövs..

    Publicerad av rusiak på 6 augusti, 2006 vid 16:06

    Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)

    Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂

    Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!

    //alex

    svinet svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • hovang

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 17:14

    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

  • hugeo

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 18:07

    borrby var faktiskt inte så dumt idag, vi fick lite film också

  • rusiak

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 19:23
    Hovang wrote:
    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

    har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck

  • jonaish

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 19:42

    tobisvik kanske ??

  • nic

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 20:04
    rusiak wrote:
    Hovang wrote:
    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

    har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck

    Tobisvik eller Tobistrand hette det… Strax norr om Simrishamn.

    nic

  • hovang

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 20:09

    Hittade det på eniro, ser gött ut på flygfoto

  • nic

    Medlem
    6 augusti, 2006 vid 22:56

    Bilder från Tobisvik. (å två från lördagen i Borrby)

  • hugeo

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:03
    rusiak wrote:
    Hovang wrote:
    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

    har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck

    vi körde 10 med bra tryck i Borrby så d sååå 😉

  • svinet

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:26
    rusiak wrote:
    Hovang wrote:
    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

    har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck

    Shit det var en nice helg därnere! Synd att man missade söndagen. Bra bilder som fän för att vara med nalle

  • svinet

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:27
    rusiak wrote:
    Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)

    Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂

    Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!

    //alex
    Japp stort tack och sorry för att vi var så slö jag och pierre 🙂
    Pierre! Du får tillbaka din dräkt snart! Skall bara avlägsna bajset

  • rusiak

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 16:39
    Svinet wrote:
    rusiak wrote:
    Hovang wrote:
    Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.

    har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck

    Shit det var en nice helg därnere! Synd att man missade söndagen. Bra bilder som fän för att vara med nalle

    Goa bilder Nic, får ge cred till frugan va!? 🙂

    Damn it, skulle inte ha dissat Borrby då mao…

  • nic

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 16:59
    rusiak wrote:
    Goa bilder Nic, får ge cred till frugan va!? 🙂

    Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂

    Secretspot var förresten super senare på kvällen 😉

    nic

  • rusiak

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 17:20
    nic wrote:
    Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂

    Secretspot var förresten super senare på kvällen 😉

    nic

    Huuuauaah, sweet stuff 🙂 Var grymt sleten o stack ner till Bodegan me Arild o Louise, dock hade en kvällssession varit gött.

    Skickar du över nummer så fixar vi $$?!

  • svinet

    Medlem
    7 augusti, 2006 vid 19:12
    rusiak wrote:
    nic wrote:
    Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂

    Secretspot var förresten super senare på kvällen 😉

    nic

    Huuuauaah, sweet stuff 🙂 Var grymt sleten o stack ner till Bodegan me Arild o Louise, dock hade en kvällssession varit gött.

    Skickar du över nummer så fixar vi $$?!
    uhhhh fan att jag missade surfet på sönd. Vaknade upp efter en sjuk efterfest…. med en trsig kropp

  • snygging

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 19:45
    rusiak wrote:
    Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)

    Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂

    Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!

    //alex
    Bra bilder för att vara en telefon, du fångade min fina figur och bil på ett sätt som jag inte trodde var möjligt alex!
    MYCKET trevlig helg, fan skåneland är inte dumt!!!!!!!!!, dock tyckte jag att borby var lite jobbigt att höjda på, tackar vet jag skälderviken på måndagen det var mycket fina hoppvågor, episk solnedgång med stark vind, dock knäckte jag till knät och axeln så fan jag kanske inte hinner bli okej till den eventuella vinden i helgen!!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borrby o Gislövs..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.