Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borrby o Gislövs..

  • svinet

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 19:56
    snygging wrote:
    rusiak wrote:
    Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)

    Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂

    Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!

    //alex
    Bra bilder för att vara en telefon, du fångade min fina figur och bil på ett sätt som jag inte trodde var möjligt alex!
    MYCKET trevlig helg, fan skåneland är inte dumt!!!!!!!!!, dock tyckte jag att borby var lite jobbigt att höjda på, tackar vet jag skälderviken på måndagen det var mycket fina hoppvågor, episk solnedgång med stark vind, dock knäckte jag till knät och axeln så fan jag kanske inte hinner bli okej till den eventuella vinden i helgen!!!

    mmm han är en grym fotokille den dära Rusiakski. Ajdu Pierre. Jag sover i din våtdräkt varje kväll. Man behöver ju inte gå upp för kvällspissen då!
    Säg till när du vill ha tillbaka den!
    Shit då har han kört hårt! Glädjer mig! No pain no game eller hur är det man säger!
    klart du blir bra. Danne är ju frisk nu osså. SÅ det är bara te att doppa drulen i diesel och smörja lekamen med lysfotogen så är du på fötterna!
    Jag är på i helgen!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borrby o Gislövs..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.