Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Borttappad MauiSails segelbag på Öland…

  • Borttappad MauiSails segelbag på Öland…

    Publicerad av jox på 26 maj, 2008 vid 17:05

    Var nere nu i helgen 24-25 på Haga park och lyckades tappa bort min segelbag vid parkeringen… Om nån har hittat det eller råkat få med sig det hem så vore det grymt skönt att få tillbaka det. Det är ett MauiSails Global 5,4 i svart/rött med vit text.

    /Jocke, 0738010232

    tim-eriksson svarade 15 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anna

    Medlem
    26 maj, 2008 vid 17:39

    De som var sist att rigga ner på Haga i lördags hittade din segelbag i ett träd och lämnade in den i ÖWCs klubbhus, så den finns där nu.

  • johanc

    Medlem
    27 maj, 2008 vid 12:50

    @Jox 469451 wrote:

    Var nere nu i helgen 24-25 på Haga park och lyckades tappa bort min segelbag vid parkeringen… Om nån har hittat det eller råkat få med sig det hem så vore det grymt skönt att få tillbaka det. Det är ett MauiSails Global 5,4 i svart/rött med vit text.

    /Jocke, 0738010232

    Det är helt OK att komma tillbaka till Haga Park även om man inte är local… Du behöver inte köra såna där bortamatchtrick som att “råka” glömma nåt bara för att få tillfälle att åka igen…

    😉

    JohanC

  • jox

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 15:43

    Oh great! Finns det någon snäll ölandsbo som kan tänka sig att skicka upp den? Eller kanske nån stockholmare som är nere och ska upp snart igen?

    Hehe förstår om det kaan verka som ett bortamatchtrick, vill verkligen tillbaka så snart som möjligt! Haga var grymt sist, tack för en go helg:)

  • tim-eriksson

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 15:56

    Antar att någon ska dit före mig…

    Jag åker nog ner v.24 en vecka och åker då förbi sthlm på väg mot Uppsala. Kan i värsta fall ta med den då om du inet för det löst tidigare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Borttappad MauiSails segelbag på Öland…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.