Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappad våtdräkt 2/7, Lundåkra

  • Borttappad våtdräkt 2/7, Lundåkra

    Publicerad av nilsson på 4 juli, 2007 vid 12:12

    Glömde min kortärmade Mystic våtdräkt i Lundåkra i måndags! Klantigt!
    Men tacksam om någon sett/ har den? Mvh Bengt N 042-21 22 91

    nilsson svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • larssa

    Medlem
    4 juli, 2007 vid 21:14

    Har du inte fått tillbaka den än?
    Den låg precis vid buskarna till vänster va?

  • nilsson

    Medlem
    4 juli, 2007 vid 22:33

    Japp, den är putsväck!

  • djevulen

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 05:58

    men bengt då!!!jag å en polare kommer ner på torsdag å åker hem på lördag,,,ska ni ut något,,jobbar ni?vi ska bo hos mus så det blir nog en lugn helg!!
    wikell

  • larssa

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 10:10

    Jag e ledig idag och på söndag så skall ni ut så hör gärna av dig. Fast idag ser der rätt pissigt ut =(

  • larssa

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 21:28

    @Nilsson 394679 wrote:

    Japp, den är putsväck!

    Kan ju vara så att nån tagit med den för att lämna tillbaka den till dig, men då borde den personen gjort ett inägg här nu tycker man. Det är aldrig försent…

    Förjävligt om nån snott den, men den personen vågar nog inte komma till Lundåkra fler gånger och tycker man det är värt att sno en begagnad våtdräkt för ett av Sveriges bästa spot så 😡

  • nilsson

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 23:04

    @djevulen 394697 wrote:

    men bengt då!!!jag å en polare kommer ner på torsdag å åker hem på lördag,,,ska ni ut något,,jobbar ni?vi ska bo hos mus så det blir nog en lugn helg!!
    wikell

    Om det inte regnar, kan jag tänka mig lite åkande! Skulle vara kul.

  • nilsson

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 23:05

    @Larssa 394929 wrote:

    Kan ju vara så att nån tagit med den för att lämna tillbaka den till dig, men då borde den personen gjort ett inägg här nu tycker man. Det är aldrig försent…

    Förjävligt om nån snott den, men den personen vågar nog inte komma till Lundåkra fler gånger och tycker man det är värt att sno en begagnad våtdräkt för ett av Sveriges bästa spot så 😡

    En beg. våtdräkt kanske numera är hårdvaluta, vem vet?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappad våtdräkt 2/7, Lundåkra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.