Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra boende i Langebaan?

  • lidde

    Medlem
    16 maj, 2011 vid 13:03

    Hej!

    Skoj att du ska till Langebaan. Var där i vintras och jobbade med Kitelife i Sydafrika. Jag bodde norr om Kapstaden i Table View och tog mig upp till Langebaan när det behövdes. Langebaan är en liten by och det händer inte så mycket där men det är bra kitesurfing. Men är det i Langebaan du vill bo så kontakta Cape Sports så hjälper de dig, hälsa från Kitelife.

    http://www.kitelife.se/wp-content/uploads/Reserepotage-Sydafrika1.pdf

  • johanw

    Medlem
    16 maj, 2011 vid 14:24

    vi hade sjukt najs boende i Langebaan!! men precis som lidde säger så händer där inte så mycket.. åker vi ditt igen kommer vi lätt bo i Table View osså..

  • krillan82

    Medlem
    16 maj, 2011 vid 17:25

    Vadå hände inte så mycket? Allt hände i Laangebahn. Både Piratbar och Die Strandlooper…

  • johanw

    Medlem
    16 maj, 2011 vid 19:21
    Krillan82;655471 wrote:
    Vadå hände inte så mycket? Allt hände i Laangebahn. Både Piratbar och Die Strandlooper…

    sant kompis vi hade de fan bra!!

  • alohasurfer

    Medlem
    17 maj, 2011 vid 08:38

    Okej, tack grabbar! Jag var i Kapstaden nu i februari och bodde då i Blauberg, precis bredvid Kitebeach. Asbra på alla sätt! Men surfade bara Kitebeach och Big Bay. Den här gången skulle jag vilja lägga allt på Langebaan för att få mer plattvatten och träna trick. Skulle gärna jobba med något inom kitesurfing där nere och stanna några månader, så om någon vet något om detta också så vore det super!

  • lidde

    Medlem
    17 maj, 2011 vid 09:24

    Kitelife jobbade genom Cape Sports i Langebaan. Hör med chefen Anthony om där finns något ledigt jobb.

  • alohasurfer

    Medlem
    17 maj, 2011 vid 19:42

    Tack för tipset, det ska jag göra!!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra boende i Langebaan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.