Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bra bonus, Paradise poker

  • Bra bonus, Paradise poker

    Publicerad av surfmc på 15 december, 2005 vid 22:19

    Jag blev värvad till Paradise Poker, det verkar vara en bra pokersite. När man värvar och blir värvad får man 50 $ på sitt bonuskonto till skillnad från multipoker som bara ger 25 till den som blir värvad.

    För var 100:e hand man spelar så får man ut 10 $ oavsett hur mycket man har på bonuskontot. Det är också bättre än de flesta där man ska spela väldigt många händer för att få ut hela bonusen.

    Så vill du bli värvad och få 50$ så skicka ett pm eller ange mitt användarnamn: AAmange vid registreringen.

    Jag satte in 80 och har tagit ut 100 som sattes tillbaka på mitt VISA kort utan strul. Är nu uppe på 400 händer snart så jag har snart fått ut 40$ i bonus. Haka på om du vill. ca 10000 spelare kvällstid.

    Kjellorix svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • nn4an_mike

    Medlem
    18 december, 2005 vid 00:19

    låter som ett dåligt deal ….
    Jag fick just 75 dollar bara genom att signa mig på partypoker, helt utan deposit eller liknande, jag har förvaltat dessa 75 dollar väl och e nu uppe i 450, så nu blir det en chashout och sen åtegå till min hemmasite pokerstars….

  • surfmc

    Medlem
    18 december, 2005 vid 08:28

    Det låter som en mycket bra deal du skrev om, blev du värvad? Behövde du inte sätta in pengar??

    Jag är inte med på pokerstars, kan man värvas dit? Du får gärna värva mig. Ska du värva via en mailadress så ta surfmc@hotmail.com

    Vi kan ju hjälpas åt och ta hem bonus på nya pokersajter.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 december, 2005 vid 11:05

    nej , jag blev inte värvad till partypoker , utan när jag gick med på forumet http://www.pokerforum.nu så fick jag ett privat mess om en kampanj de kör just nu, som innebär = kr i deposit och först 50 dollar rätt in på kontot, plus ytterligare 25 dollar efter 250 raked hands..

    Tyvärr har pokerstars ingen värvningsbonus, och oftast ingen deposit bonus, vilket är lite synd, men å andra sidan så innebär det mindre fiskar på siten, vilket i sin tur är bra…

    mvh
    Micke

  • aka_kalle

    Medlem
    21 december, 2005 vid 11:48

    Spana in öppningserbjudandet på martinspoker. DÄr får man 600€ som signup bonus för 3000VIP points. Lirar man 4st 0.25/0.5 bord samtidigt så ger det en timlön på ca 20€ vilken inte är helt fel om man nu inte går back på sitt spel.

  • surfmc

    Medlem
    22 december, 2005 vid 22:11

    Spana in öppningserbjudandet på martinspoker. DÄr får man 600€ som signup bonus för 3000VIP points. Lirar man 4st 0.25/0.5 bord samtidigt så ger det en timlön på ca 20€ vilken inte är helt fel om man nu inte går back på sitt spel.



    Låter bra Aka, kan du värva mig dit? surfmc@hotmail.com
    ska man ha nån bonus sign up kod? Vad heter du på martinspoker?

  • aka_kalle

    Medlem
    31 december, 2005 vid 14:01

    Du signar dig med koden “novdeposit”. Vet inte hur man värvar folk och så men finns det det nått ställe man skriver in det på så heter jag bengat där.

  • Kjellorix

    Gäst
    8 januari, 2006 vid 11:18

    Råkat se ett tips;. En fälla for spelberoende, totalt ointressant.

    Poker Bonuses!

    Are you a pokerplayer or wanna be one?
    This is how you get all the pokerroom bonuses, without losing a buck!
    Ever noticed the pokerroom bonuses, “Deposit $50 get $50” or “Get a 100% bonus at first deposit”?
    This is infact real money they give away!
    The first thing you do is to set up a free mailadress, ex. hotmail or similar. Remember password and accountname.
    (every account you create needs a emailadress, this is just to get rid of all junkmail they send.
    So you dont mess up your usual emailaccount).
    When you have created a emailaccount you can start your registration at the pokerrooms.
    Register all at once and validate all when finished. Validating codes and links is sent to emailadress.
    When register use same Accountname and Password just to keep it simple.
    To start you have to deposit or find one that have “Get free markers when register”. These pokerrooms I added below is just a fingertip of whats out there.
    Begin with the ones that have high bonuses. Make a deposit and start playing.
    But you have to be smart, the thing with these bonuses is that you must play raked hands to get your bonus.
    A raked hand is when you play at a real money table with stakes 0.5/1.0 or above. Every time you bet or call in a game is a raked hand, or placing blinds.
    Play smart and dont bet if you dont have anything, you should play safe. Stay cool and bet but don┤t raise with high hands, just call if other bets.
    Or play it your way, this is just how I did.
    To withdraw money use Neteller or some other moneytransfer company. Neteller is free of charge and You retrieve a ATM card for free!
    When you have collected the bonus at one pokerroom, withdraw funds and go on with next one.
    Use the funds that you withdrawed and deposit to next pokerroom, in this way you don┤t lose your own money.
    There are hundreds of pokersites and all of them offer bonuses.
    This way you should soon have some money over.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bra bonus, Paradise poker

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.