Senaste nytt Forums Vågsurfing Bra film

• Bra film

Publicerad av anonym-anvandare på 20 februari, 2002 vid 09:21

Har aldrig vågsurfat (vindsurfat i 15år) men måste tipsa om att filmen In Gods Hands som jag hittade på Åhléns DVD avdelning var otroligt bra med mycket surfing i monstervågorna på Jaws. 95% av den ”normala” befolkningen och 100% av cineaster och filmkritiker skulle förmodligen såga den längs fotknölarna men skit i det och köp filmen så fort som möjligt.
    Mer info på:http://www.ingodshands.com
    /hc

anonym-anvandare svarade 23 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • frank

Medlem
    21 februari, 2002 vid 12:39

handlingen är faktiskt tagen från en riktig händelse, mycket bra film

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 07:58

jävla sugfilm, har inte sett den på ett tag, men varför…se endless filmerna istället

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 09:39

haha… tycker ni filmen är bra på riktigt?!
    jag tycker den är prima underhållning, men snarare för att historien är skitkass, skådisarna är sämre än… typ sämst, o filmen bekräftar dessutom varenda fördom om surfare.

men jag garvar lika gott varje gång jag ser den! o dessutom så är det honolua bay i motljus… vad kan vara bättre?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 13:24

Ja det är inte roligt med fördommar om surfare. Därför ska man kolla på Point Break som visar exakt hur alla surfare har det.
    /Body

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2002 vid 08:45

Typ så att varenda surfare i sverige lever som body i point break???hmm…men men!

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2002 vid 22:30

SUPA!!!

SKIT I FILM VAXA BRÄDAN FÖR MAN FÅNGAR INGA VÅGOR PÅ STRANDEN.. (TACK JEPPE)

SVINA O SURFA SKABB VÅGORR UUJJAAA OOOLAALLLEEE

SPPRRIIIITTT

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA