Bra film

This topic has 6 svar, 2 deltagare, and was last updated 19 years, 3 months sedan by  Anonym anvandare.

• Författare
     Anonym anvandare 
    Medlem

Har aldrig vågsurfat (vindsurfat i 15år) men måste tipsa om att filmen In Gods Hands som jag hittade på Åhléns DVD avdelning var otroligt bra med mycket surfing i monstervågorna på Jaws. 95% av den “normala” befolkningen och 100% av cineaster och filmkritiker skulle förmodligen såga den längs fotknölarna men skit i det och köp filmen så fort som möjligt.
    Mer info på:http://www.ingodshands.com
    /hc

frank 
    Medlem

handlingen är faktiskt tagen från en riktig händelse, mycket bra film

Anonym anvandare 
    Medlem

jävla sugfilm, har inte sett den på ett tag, men varför…se endless filmerna istället

Anonym anvandare 
    Medlem

haha… tycker ni filmen är bra på riktigt?!
    jag tycker den är prima underhållning, men snarare för att historien är skitkass, skådisarna är sämre än… typ sämst, o filmen bekräftar dessutom varenda fördom om surfare.

men jag garvar lika gott varje gång jag ser den! o dessutom så är det honolua bay i motljus… vad kan vara bättre?

Anonym anvandare 
    Medlem

Ja det är inte roligt med fördommar om surfare. Därför ska man kolla på Point Break som visar exakt hur alla surfare har det.
    /Body

Anonym anvandare 
    Medlem

Typ så att varenda surfare i sverige lever som body i point break???hmm…men men!

Anonym anvandare 
    Medlem

SUPA!!!

SKIT I FILM VAXA BRÄDAN FÖR MAN FÅNGAR INGA VÅGOR PÅ STRANDEN.. (TACK JEPPE)

SVINA O SURFA SKABB VÅGORR UUJJAAA OOOLAALLLEEE

SPPRRIIIITTT

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account