Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bra för sporten

  • johnk

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 11:59

    Nu när du nämner det, så tror jag aldrig att jag har sett dig på vattnet alls Johan. Kanske en gång i getskär när jag lånade din flex? Är osäker på om du ens är kajtare 🙂

  • yann

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 12:41

    @sourra 504690 wrote:

    Jösses vad det ska divideras. Kör på vad ni vill så länge ni tycker det är kul. Men räkna inte med att se mig på vattnet med en sån där rockring runt magen =)

    Sanna mina ord! Jag ska skaffa en sån där i ren wake-protest. Kite kommer aldrig att vara en “legitim brädsport” vare sig med eller utan rockringar.

  • neven

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 12:53
    johnk;504699 wrote:
    Nu när du nämner det, så tror jag aldrig att jag har sett dig på vattnet alls Johan. Kanske en gång i getskär när jag lånade din flex? Är osäker på om du ens är kajtare 🙂

    Det är lite som men Skotten. Har man nånsin sett killen surfa egentligen? Han är ju alltid bakis eller nåt annat. Sen när det skall dunderkalasas, då skall skotten helt plötsligt surfa. Skumt det hela tycker jag. Nån slag konspiration?? 🙂

    Yann;504712 wrote:
    Sanna mina ord! Jag ska skaffa en sån där i ren wake-protest. Kite kommer aldrig att vara en “legitim brädsport” vare sig med eller utan rockringar.

    Jag har minsann sett dig köra med bindningar Yann. Så du vill ju egentligen… 🙂

  • sourra

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 14:18

    @johnk 504699 wrote:

    Nu när du nämner det, så tror jag aldrig att jag har sett dig på vattnet alls Johan. Kanske en gång i getskär när jag lånade din flex? Är osäker på om du ens är kajtare 🙂

    Det är ju ändå anmärkningsvärt med tanke på att jag enligt mina egna noteringar har strax över 50 åkdagar per år. Kanske har jag ljugit för mig själv? Eller så kan det bero på följande:

    * Jag skyr Askim som pesten, liksom övriga Gbg-spots för att inte tala om Getskär. TT kör jag i nödfall numera (efter ett sviket löfte till mig själv).

    * Jag kör inte i Apelviken när det blåser 7 m/s och hela Norden är där (jag har ett par vettiga spots där jag får vara ifred på dessa dagar).

    * Jag pumpar min dvärgkite och kör vågor när det blåser så folk packar ihop sina sexor och sjuor och går hem.

    * Jag kör med Johannebergsmaffian och köar mig inte in i Högsbo för att plocka upp folk =)

    Fler förslag?

  • johnk

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 14:49

    @sourra 504745 wrote:

    Fler förslag?

    Att det blir svårt att hinna med någon surf när man postar 1579 inlägg om året på steffo?

  • skotten

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 23:42

    @Neven 504717 wrote:

    Det är lite som men Skotten. Har man nånsin sett killen surfa egentligen? Han är ju alltid bakis eller nåt annat. Sen när det skall dunderkalasas, då skall skotten helt plötsligt surfa. Skumt det hela tycker jag. Nån slag konspiration?? 🙂

    eeeey… come on… I have managed to combine the both… when you were sitting on the beach in varberg (sat night) you got to see me falling around drunk on my board.. dunno if falle was super impressed my my thinking..

    “if the wind gets worse, add more beer and get a bigger board”

  • farbrorfraz

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 07:53
    skotten;504915 wrote:
    “if the wind gets worse, add more beer and get a bigger board”

    Well the wind got alot better that night! musthavebeen the handclap… and we did drink more beer. all well!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bra för sporten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.