Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport bra kompromiss?? våg/vindsurf resa

• bra kompromiss?? våg/vindsurf resa

Publicerad av marra på 26 november, 2003 vid 13:49

jag har ett jäkla jobb med mina kompisar som tjatar om att vi ska resa på surfresa nästa höst MEN då talar dom inte om vindsurfing resa utan vågsurfresa….

dom vill åka någonstans där det är sol, blått vatten, fina rullande vågor, solsken och vindstilla….

jag ställer upp på allt utom vindstilla..
    finns det nåt sjysst ställe dit jag kan locka mina kompisar, där både våg och vindsurfare blir nöjda?

Indonesien? canarieöarna? hawaii?
    (ca september-november)

smirk.gif

extreme svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • extreme

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:54

Jag skulle rekommendera Fuerteventura, var där i slutet av oktober. Norra och västra sidan funkar bra med vågsurf. Östra och syd östra delen funkar vindsurf.
    Hela senhösten är vågsurf ok, har inte samma koll på vindsurf men var vid ett vindsurfcenter och där var det säkert 50 pers och körde dock mestadels nybörjare. Såg också vid ett flertal tillfällen andra vindsurfare men det var på långt avstånd så jag hade svårt att uppfatta hur draget var…

/Johan

Hyr bil så ni kan ta er runt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport bra kompromiss?? våg/vindsurf resa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.