Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra stroppar till vettigt pris

  • Bra stroppar till vettigt pris

    Publicerad av markram på 12 juni, 2002 vid 08:32

    Efter ett härligt after-work surf igår insåg jag att min Bic vivace Carbon förtjänar bättre stroppar än de slitna origanalen(de är tämligen sladdriga).
    Har ni tips på stroppar med bra pris/prestanda.

    anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • ola-h

    Medlem
    12 juni, 2002 vid 09:57

    1. Da Kine Core Contour
    2. Andra stroppar

    Core Contour är, tycker jag någonting extra. Det mesta andra är rätt likvärdigt när det gäller “after market”. Någonting som är värt att testa är att leta efter “begagnat” fast nytt. Har man provat Contour är det rätt stor chans att man när man köper ny bräda direkt slumpar bort stropparna och skaffar Da Kine. Prova “köpes” eller ge ett bud på mina sprillans Starboardstroppar (väldigt fina, rätt tjocka).

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juni, 2002 vid 10:24

    köp Starboardstropparna, har dom själv. Håller fin form fast dom är mjuka för foten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juni, 2002 vid 13:25

    Tekknotropparna hos Surf Unique är klart prisvärda

    Core Contour kostar väl massor?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juni, 2002 vid 14:17

    Contour-stropparna kostar 500:- för 3st eller 160-180:-/st på http://www.surfbutiken.nu

    Får väl anses vara ett hyfsat pris…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juni, 2002 vid 15:03

    neilpryde de lux….. bäst.. vrider aldri sänder fötterna … mjuka å sköna men håller formen .. billigast me

  • ola_p

    Medlem
    13 juni, 2002 vid 10:59

    Köpte mina på sport å surf i Ljungskile.
    Dock liten smula dyrare men egentligen skit samma.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 juni, 2002 vid 12:42

    Fan vad det är tröttsamt med surfhandlare som smygdeltar i frågor av denna typ!Helt ok om man skaffar sig en signatur o inte kör nån sorts undercoverreklam som t ex Johan på SurfUnique gör ovan…kolla ip-numret här och jämför med inlägget som handlar om TWC:s testdag…riktigt billigt!

  • joeithafish

    Medlem
    13 juni, 2002 vid 17:08

    Riktigt billigt är däremot de stropparna han pratar om:
    Footstrap STRONG X
    fett gepolstert,
    Krümmung vorgeformt

    Prod.Nr.:0079

    Pris:95 kr

    Sen att det är står på tyska bidrar till den billiga internet känslan. (känns alltså som man handlar billigt av en tysk).
    om man sedan upptäcker att stropparna är bra så blir man positivt överraskad och kan hålla med om att de är prisvärda.
    (ta det inte så hårt, han försöker ju bara tjäna lite pengar wink.gif)

    För övrigt borde väl alla skaffa ett användar namn?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 juni, 2002 vid 09:52

    Vad tycker du om den? Lite bättre än din gamla bräda hoppas jag!
    /Robin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 juni, 2002 vid 11:18

    Tar det inte speciellt hårt ;-), har, som tur är, ett eget kritiskt tänkande som säger mig att inlägg utan signatur/användarnamn är värda lika med noll…men det är trist för folk som är nybörjare och kanske inte har hajat galoppen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra stroppar till vettigt pris

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.