Senaste nytt Forums Övriga Off Topic BRA TIPS sökes för domänköp evt. hittelön(bärsele)

  • BRA TIPS sökes för domänköp evt. hittelön(bärsele)

    Publicerad av markforce-f-d-markram på 6 februari, 2010 vid 12:41

    Hej allihopa!
    Skall köpa försöka täcka in en global domän
    (.de , .se . com . US etc) och behöver tips på bra siter som kan många sälja billigt utan at ttvinga mig teckna massa webbhotell som jag inte vill ha.

    Och för att vara tydlig vill ha i princip för ALLA länder/ så .
    sist jag pinkade upp revir med en patentportfölj blev det godkänt i 26 länder..
    Så om det går att få kina ryssland australien brasilien etc så blir jag glad.

    För riktigt bra tips kan hittelön utgå -denna gång i form av en ny revolutionerande barnbärsele anpassad för aktiva föräldrar och med överlägsen ergonomi, som skall lanseras nu i april på TV och mässor + web.

    Bl.a. kommer folk som brukar göra reklamfilmer för Windsurfingmärken ansvara för editering av reklamfilmerna, så det blir lite “sportig” reklam.

    Barnselen lägger barnets vikt på bärarens höfter och gör det möjligt för mödrar att amma stående utan att hålla i barnet, den har utfällbara stödben=inbyggd babysitter och den fungerar som barnstol genom att man kan spänna fast den i ryggstöd. Man kan bära nyfödda liggande, så deras nacke och kotpelare avlastas också. Vill man sen ta en cykeltur med barnet på ryggen så går det också bra. Givetvis finns skydd för barnets huvud och nacke.
    Materialen är moderna, ventilerade med stretch på rätt ställen och valda med fokus på att ge maximal komfort och ergonomi för barn och bärare samtidigt som vi satsar på återvinningsbara (ökotex)material och vi undviker sömnad i kina för att eliminera barnarbete= mycket påkostad i design, material och produktion.
    Med andra ord: den golvar BabyBjörn och alla andra selar på samtliga punkter vid benchmarking och gör livet som aktiv förälder lättare.
    Produkten skall som ni kanske förstår lanseras internationellt.

    OBS! denna hittelön kan bara utgå till den som har/skaffar småbarn i år(begränsad nollserie) i början. I sommar/höst kommer större serier.

    skotten svarade 14 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • lasso

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 13:56

    aktiv24 eller active24…googla på det!
    Lycka till
    Lasso, Onsala

  • koste

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 07:47

    Jag har one.com, billigt smidigt och du får i princip ha vad du vill där.

  • svenne

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 08:37

    Om du bara ska köpa domänerna behöver du inte ett webbhotell, kolla på IIS hemsida efter en registrator. Jag kör med Glesys som är superbra.

  • bohm

    Medlem
    13 februari, 2010 vid 11:11

    gör en bulkregistrering. Att registrera samtliga toppdomäner med ett klick är nog inte möjligt, men med två eller tre registreringar kan man få in ganska många….

    Några exempel;
    http://storefront.crystone.net/?NAME_PATH=BULK_DOMAIN_REG_PATH
    http://www.godaddy.com/domains/searchbulk.aspx?ci=16559&isc=cjcPRESDAY

    lite annan användbar info;
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=5GK0aQrCDEo&feature=player_embedded”]YouTube- Google’s Matt Cutts | How to Get Better Visibility on Google[/ame]

  • mickec

    Medlem
    13 februari, 2010 vid 12:47
    Koste;597754 wrote:
    Jag har one.com, billigt smidigt och du får i princip ha vad du vill där.

    One är bra 🙂

  • bohm

    Medlem
    13 februari, 2010 vid 14:27

    One suger om man har Mac, samt om man vill använda vissa CMS-plattformer, som tex moodle.

  • sourra

    Medlem
    13 februari, 2010 vid 23:37

    Godaddy är bra för det du vill göra

  • drakglenn

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 20:51

    One har bara domän med Webhotellsagift….eller?

  • skotten

    Medlem
    1 april, 2010 vid 23:52

    loopia, they are sweedish and I host multiple pages on one server, no problem, webmail etc and AWESOME customer service.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic BRA TIPS sökes för domänköp evt. hittelön(bärsele)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.