Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bra tryck i habo idag

  • lewold

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 09:39
    AnnaS wrote:
    ja de va gött! bra tryck i 5a på eftermiddan… inte illa. Stabilaste kiten någonsin iallfall den där North Vegas..

    Har du bytt från Rhino till Vegas nu Anna?

  • annas

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 09:58

    Nej, bara min 5a. Men jag måste erkänna att jag aldrig varit med om ngt stabilare. Perfekta vågkiten – alltid jämnt tryck. För freestyle föredrar jag Rhino i de större storlekarna (har provat 5, 9 o 12 vegas bara) eftersom den är ännu lättare för armarna.

  • lewold

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 11:52
    AnnaS wrote:
    Nej, bara min 5a. Men jag måste erkänna att jag aldrig varit med om ngt stabilare. Perfekta vågkiten – alltid jämnt tryck. För freestyle föredrar jag Rhino i de större storlekarna (har provat 5, 9 o 12 vegas bara) eftersom den är ännu lättare för armarna.

    Okay, gött att höra…

    Har testat Olas Vegas ett par gånger och den är skön, men helt klart mer bomtryck än Rhino. Men det är väl klart när man har så mycke depower. Ola är ju en liten biff så han fixar bomtrycket. Men det kändes som Vegasen svängde snabbare än Rhinon.

  • jakethesnake

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 14:47

    Tänkte jag skulle dra till Habo ikväll strax efter 18:00. Lite sämre vind nu men fortfarande bra ju. Hoppas det inte blir nåt regn… nån som ska dit ikväll?

  • fifi

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 15:18

    jag drar dit nu!!!!!!

  • annas

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 15:52

    ska ni morgonpigga va där ute imorgon också? Tänkte försöka vara där lite tidigare imorgon…

  • mjersen

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 16:03

    ja e på tidigt imorron med.

  • easyg

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 17:46
    AnnaS wrote:
    ska ni morgonpigga va där ute imorgon också? Tänkte försöka vara där lite tidigare imorgon…

    mmm.. jag kommer oxå dit på morgonen. anna, om du fått selen kan du ju ta med den.
    /jens

  • pjoter

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 18:14

    de va riktigt soft då jag kom. precis lagom tryck för att ligga å cruisa i det grunda vattnet.

    jag ska dit imorrn. men vet inte hur tidigt jag orkar upp riktigt.

  • jakethesnake

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 22:02

    jag skall vara där på kvällen (från klockan 18:00 nånting)… hoppas innerligt och vidrigt på sällskap från diverse arbetslösa, bedragare, hemlösa, skåningar och heroinister!

  • fifi

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 23:23

    Jag tittar ner mellan 9 och 10…men för kurs, kör lite själv efteråt dock!

  • gh0st

    Medlem
    25 maj, 2006 vid 05:47
    Jakethesnake wrote:
    jag skall vara där på kvällen (från klockan 18:00 nånting)… hoppas innerligt och vidrigt på sällskap från diverse arbetslösa, bedragare, hemlösa, skåningar och heroinister!
    Jag hoppas vara ute vid 18:00 jag med, ska hjälpa föräldrarna att flytta idag så vi får se när jag blir klar.
  • annas

    Medlem
    25 maj, 2006 vid 07:14

    jag drar ut om 20 min

  • mjersen

    Medlem
    25 maj, 2006 vid 07:45

    sticker dit snart med

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bra tryck i habo idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.