Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra våtskor?

  • Bra våtskor?

    Publicerad av anonym-anvandare på 24 oktober, 1999 vid 13:48

    Det var för ett tag sedan en debatt om bra våtskor. Bl a nämdes att Pro Limitpjuckarna skulle vara bra men vilken modell? Undrar samtidigt hur Neil Pryde skorna är? Har också haft problem att de slits ut uppe vid tårna.

    petter svarade 24 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • landskrona-surf

    Medlem
    24 oktober, 1999 vid 18:13

    hej kolla in maui-magic.com fina skor för 349-399 kr
    mvh ANDERS
    070 992 69 72 ELLER 041814109

  • wisco

    Medlem
    24 oktober, 1999 vid 19:09

    jag har neil pryde, dom är jädrans sköna, men ack så dålig kvalite….
    jag min bror och en kompis köpte likadana, och alla gick sönder på olika ställen efter bara ett par användningar.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 oktober, 1999 vid 19:46

    Kan bara instämma ang Neil Pryde. Hyggligt sköna men dålig kvalité. Dessutom odugliga när vattentemperaturen sjunker…

  • tt

    Medlem
    25 oktober, 1999 vid 11:11

    Neil Pryde skorna är sköna men värdelös kvalité och ordentligt kalla.

    Jag hade ett par o´neill som jag köpte utrikes dom var grymt bra, suveränt grepp, delad tå – är det någon som vet om de säljs i Sverige.

    TT

  • nemo

    Medlem
    25 oktober, 1999 vid 19:33

    Har haft 3par NP dojer i år dom suger duktigt. F2 har ett par smidiga våtskor men om du tänker segla på vintern finns det bara PRO LIMMIT att välja på vad jag vet av erfarenhet. De har rea på Surfman nu, köpte ett par för 400pix otrolig varma och föhållandevis smidiga.

  • kris

    Medlem
    25 oktober, 1999 vid 21:12

    Nej, men Quiksilver med “spit-toe” skall nog finnas. Har sålts på T12. Men har du dem till windsurfing, får du inte skavsår mellan stor- och pektå då? Jag får rekorderliga skavsår av det.

  • n

    Medlem
    26 oktober, 1999 vid 23:44

    Jag har också ett par ruggit bra o’neill som gjort sitt under sex år. Ruggit bra. Som sagt, är det någon som vet om de säjls i Sverige?

  • petter

    Medlem
    27 oktober, 1999 vid 07:27

    Jag tycker årets NP var riktigt bra, sköna och håller än så jag har inget att klaga över. Har haft betydligt värre skor!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra våtskor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.