-
Bräda?
Vad ska man börja med för bräda egentligen?
Twintip eller directional? Långa eller korta brädor?
Jag kommer inte köra i några höga sjöar opch kraftiga vindar.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda?
Vad ska man börja med för bräda egentligen?
Twintip eller directional? Långa eller korta brädor?
Jag kommer inte köra i några höga sjöar opch kraftiga vindar.
Jag rekommenderar dig en lite större twintip att börja med. Det beror givetvis på din vikt också, men jag skulle kunna rekommendera dig en bräda runt 150 för att börja komma igång på. Sedan när du har lärt dig så kommer du att vilja byta ner dig. Fördelen med Twintips gentemot directionals är att du inte behöver gippa! (byta fotplacering när du vänder).
Hör av dig om du är intresserad av att gå en kurs, eller vill köpa utrustning!
/Rikard
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.