Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Brädbyggare, se hit!!

  • Brädbyggare, se hit!!

    Publicerad av chrille på 23 november, 2014 vid 11:33

    Då var det dags att gå vidare efter 20 år som brädbyggare.
    Slumpar bort hela min arsenal med brädbyggarprylar. Finns en hel del råmaterial såsom Dininycell H80 20mm tjocka skumkärnor, Paulownia träkärnor, ställbara rockerbord, pressformar, outlinemallar, insertmallar etc etc.
    Vill inte tänkte på hur mycket tid det ligger bakom skapandet av utrustningen, men får helt enkelt inte plats längre och måste därför rensa.

    Vore kul om allt kunde tas över av någon/några entusiastiska brädbyggare. Hjälper gärna till med tips på hur du använder prylarna.

    Är du intresserad eller vet någon som är, hör av dig! Kan maila bilder vid intresse.

    Christian@tablas.se

    above_the_law svarade 9 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    3 december, 2014 vid 12:24

    Klart intressant Christian. Antar att det egentligen bara gäller twintip-utrustning eller? Kan väl i o f s använda divinylcell till avancerade custombyggen av vågbrädor har jag tänkt mig..
    Hör av mig när det kommer nytt sväll på Ö-len d v s är dags att åka ner, så kanske man kan få tillfälle att ses och kolla på prylarna?
    M v h,
    Nicco Schiller

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Brädbyggare, se hit!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.