Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräddesign (inte form)???

• Bräddesign (inte form)???

Publicerad av anonym-anvandare på 2 mars, 2003 vid 09:39

Jo så här mitt i vasaloppet undrar jag vad det är för människor som gör bräddesign? Det poppar ut fler modeller än någonsin, den ena fulare än den andra. Det finns några som är okej men…vem gör designen? Är det designers eller är det någon shaper som gått loss med färgerna? Jag tycker att det är viktigt att brädan är snygg…(försöker förtränga att jag har en Score…).
    Smaken är dock som baken.
    Fram för lite nytänk eller!?
    smile.gifMats

styret svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • styret

Medlem
    2 mars, 2003 vid 19:00

Jag kan hålla med dej en del. Känn lite som att det är mest logos och eventuellt nått eller några flashiga linjer som löper tvärs över brädan nuförtiden.

skulle ju inte vara fel med lite ordentlig grafisk design från nån som kan sin grej.

iofs finns nya joker som trots sitt skumma upplägg i grafiken är jävligt snygg och faktiskt hyffsat clean.
    men det är nog svårt att öra fler såna utan att dom kommer se förjävliga ut efter ett tag.

iofs bryr jag mej inte ett smack om hur brädan ser ut men om man ändå ska lägga ner tid på utseendet kan man väll göra det ordenligt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräddesign (inte form)???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.