Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bringdal till Naish!!

  • adde

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 11:27

    Jag tror jag ger mig angående brädan…. 😀

  • pajas

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 14:51

    Någon som vet vad som händer på AB+ fronten då ?

  • calle

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 20:25

    @Pajas 382278 wrote:

    Någon som vet vad som händer på AB+ fronten då ?

    Jag frågade Bringdal om AB+, han sa att det hade ju varit lite siochså med tillverkningen “det blir lätt så i Kina” men att han håller på att byta fabrik.
    Sen vet jag inte mer.

    / Calle

  • herodude

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 08:01

    @adde 381943 wrote:

    Känns väl lite som Anders kom lite i skymundan på NP, bland alla andra namn. Samtidigt gick han ju alltid bra på Navman Maui racen. Intressant att han kör på en Naishbräda på bilden också – undrar vad som händer med AB+??

    snackade med han nere pa kanaha igar da korde han en ab+ sa tror nog bara det ar pa bilden isof…

  • adde

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 13:11

    Ryktas om en comeback i PWA…

    According to most of the people watching, Anders Bringdal made a big impression at Gruissan during the Defi Wind, hitting supersonic speeds that also impressed event winner Antoine Albeau ! 61st in the final standings is a long way from reflecting his true level, specially as it includes the calamitous 3rd race (195th). For the most part he raced with a total speed oriented rig, no more than 6.5m2 and 78 litres for a rider weighing in at 105kg !
    More motivated than ever following his move to Naish, the whisper is that the big Sweden may even make a return to the PWA World Tour next year !
    For those who may need reminding what a great champion Anders Bringdal has already been, we’ve dug this Robert Masters video out of the archive, video shot 20 years ago !!!

    http://www.stableroad.com/videos/andersbringdal.htm

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bringdal till Naish!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.