Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bruna tänker till,

  • Bruna tänker till,

    Publicerad av acemattias på 16 juni, 2011 vid 21:26

    och gör några fina moves.
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=CUzH3ccYCfY&feature=player_embedded”]YouTube – ‪Bruna Kajiya: “We're more than that”‬‏[/ame]

    gh0st svarade 12 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hengo

    Medlem
    16 juni, 2011 vid 22:05

    rätt skönt å se helneoprenad kropp och att de inte bara handlar om att hålla nere handen å åka förbi kameran i bikini. Hon kör ju sjuuukt bra!!

  • davids

    Medlem
    17 juni, 2011 vid 00:18

    Riktigt duktig och skön tjej! Clean inställning och inget jävla daltande om att det är bra för sporten att tjejer kommer in i det, oavsett, utan stort att stå på sig och vilja pusha och visa att tjejerna kan mangla också och inte bara “vara brudar på stranden i bikini”…

  • petting_4

    Medlem
    17 juni, 2011 vid 03:57

    fan va hon öser! 🙂 grymm tjej

  • dadil

    Medlem
    17 juni, 2011 vid 07:51

    jaha, jag hade förväntat mig att få höra ett gäng klychor och puckade tankar, men hon verkar ju cool. like.

  • lima-ko

    Medlem
    18 juni, 2011 vid 23:36

    Tror ni hon syftar på någon speciell när hon slänger ut sparken i skrevet till tjejer som kör i bikini och hoppar “högt” bara för att få bilder…=O!?

  • pepa

    Medlem
    19 juni, 2011 vid 05:38

    El levante loco. Tänk vilken viskningslek det har blivit. Det var från början (11 år sedan för mig) bara en kille som började skrika när levanten kom i Tarifa, nu är det tydligen hela småbyar som är galna pga vinden. Haha.

  • theycallmemartin

    Medlem
    22 juni, 2011 vid 09:03

    haha, vilken jävla subtil produktplacering ^^

  • gh0st

    Medlem
    22 juni, 2011 vid 13:58
    theycallmeMartin;659946 wrote:
    haha, vilken jävla subtil produktplacering ^^

    Mmm, men vilken senaste Lenten film har inte samma produktplacering? Helt ok i enligt mig, gör vad som krävs så att vi får mer pengar till sporten. Det är fortfarande bara Lenten o Hadlow som tjänar ok med pengar, sen är det ett stort gap till de övriga pro-åkarna.

  • gh0st

    Medlem
    22 juni, 2011 vid 13:59
    Davids;659274 wrote:
    Riktigt duktig och skön tjej! Clean inställning och inget jävla daltande om att det är bra för sporten att tjejer kommer in i det, oavsett, utan stort att stå på sig och vilja pusha och visa att tjejerna kan mangla också och inte bara “vara brudar på stranden i bikini”…

    Plus att hon hade en riktigt skön stil i boots här på Triple S:n

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bruna tänker till,

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.