Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BWS: Test Rider Team

  • BWS: Test Rider Team

    Publicerad av jaca på 1 oktober, 2010 vid 11:46

    Hej

    Jag anmälde mig till Ben Wilsons Test av hans nya kajt NOISE för en tid sedan. Idag fick jag ett mail att jag är en av dom som blivit utvalda för “teamet”. Nästan för bra för att vara sant var första tanken och andra tanken var “undra om det är en “fraud”!? Jag undrar bara om det är en hel drös andra som har fått samma erbjudande? Jag antar att det är bara jag som är överdrivet försiktig?

    http://www.benwilsonsurf.com/

    Ha en bra kajthelg!
    Anders

    bohm svarade 13 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sourra

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 12:28

    De skulle ju köra en hel hög med “test riders” som får köpa kiten för typ 7000 spänn (+moms & tull?) så det är väl inte otroligt att det inkluderar några i Sverige också.

  • rydstrom

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 12:39

    jo jag har fått det erbjudandet, men då är det lite input på om det är värt att köra en testkite för 7000?

  • sourra

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 13:47

    Lägg på tull och moms så är kiten uppe i närmare 9K. Det tycker inte jag känns som någon exklusiv deal utan mer som ett finurligt sätt att marknadsföra sina kites och få betalt samtidigt.

  • acemattias

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 15:17

    Bara lur,
    7000 ar ju bara nagra 100 mindre an vad den kostar med moms i staterna, bestaller du till Swe kan du kopa momsfritt, altsa billigare an erbjudandet du fatt.

  • jaca

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 16:25

    Hehehe BW har jäkligt duktiga marknadsförare! Min granne och kajtpolare fick av en händelse samma erbjudande! Det var kanske 100 stycken i varje land?! Undra om min morsa också fick bli Test Rider!

  • imported_surfarn

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 17:42

    Ha ha, som granne och kajtpolare är jag också lite misstänksam. Vi får diskutera det över en pizza och öl ikväll.

    🙂

  • bohm

    Medlem
    1 oktober, 2010 vid 17:45

    Jag vet inte upplägget, men om man får draken som ett varuprov behöver man inte betala tull och moms.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BWS: Test Rider Team

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.