-
Bye bye Ken Winner?
Tja 🙂
Har plockat fram farfars gamla Ken Winner-bräda med Dufuor-segel från 80-talet (?) och nött nu i sommar ( ja skratta ni ). Det har varit skit skoj, och efter 3 veckor har man kommit över åka-med-strömmen-åt-helvete-stadiet till att kunna hantera brädan något sånär. Jag kan inte mycket om surfing och brädor, men jag fattar att Ken Winner är medeltid och att teknikens under gjort stora framsteg inom sporten, och är nu riktigt sugen på att köpa en bra bräda som man kan ”växa med ett tag” och komma ifrån nybörjarstadiet med…
Någon som kan tipsa om ett sjysst komplett windsurfingpaket för en seriös kille som inte vill köpa skit ( liknelse med warp-liknande produkter i skateboardvärlden ) ? Tänker mej i första hand begagnat men utbudet kanske inte är så stort?…Du kanske vet om någon bra bräda/segel lr komplett paket som ligger ute på marknaden i en annons/affär? Att tillägga bör jag väl säga att jag vill ha en bräda man kan lära sig att ”hoppa” 🙂 med och att jag är en kille på cirkus 80+pannor…
Logga in för att svara.