Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bygga om singelfin till trefening?

  • fiskmat

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 06:42
    Doc;635973 wrote:
    Jag kommer eventuellt att beställa lite fenor från Tarifa, ska jag slänga på en till då, för att dela på frakten? Jag bor ju söder om stan.

    Jag har slipat ner en gammal 20 cm fena till sådär 18-19 cm, det ser rätt bra ut så jag kommer börja med den och se hur det känns. Så jag köper inga nya fenor nu. Tack ändå!

  • jesper-b

    Medlem
    18 oktober, 2010 vid 06:47
    Fiskmat;636091 wrote:
    Jag har slipat ner en gammal 20 cm fena till sådär 18-19 cm, det ser rätt bra ut så jag kommer börja med den och se hur det känns. Så jag köper inga nya fenor nu. Tack ändå!

    Helt rätt! En gång i tiden var alla fenor handjagade, inte sällan av en underbetald svensk vindsurfare uppe i Haiku. De funkade hur bra som helst. RE-CYCLE!

    Bär hjälm!

    /JB

  • fiskmat

    Medlem
    14 november, 2010 vid 14:42

    Har varit lite dålig på att uppdatera om hur det går, brädan är hursomhelst klar! Testade den i Lejet i pisseonshore igår, var knappast förhållande så att jag fick prova på svängenskaperna… Rakt fram kändes den precis som innan 🙂

  • m3lk3r

    Medlem
    14 november, 2010 vid 15:13

    Det ser otroligt fint ut! I like!

  • tws

    Medlem
    18 november, 2010 vid 00:46

    Jepp, brettet ble helt utrolig kult. jeg fikk akkurat samme følelse av å lage quad av min rrd twin. ‘Rakt fram kändes den precis som innan’, bare at det gikk høyere mot vinden. Ta nå for pokker å sett på finner alle mann nå. Ingen av dere trenger nye brett til 15000 spenn!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bygga om singelfin till trefening?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.