Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bygglöv på natur 2000!
-
bygglöv på natur 2000!
Publicerad av skotten på 11 juli, 2011 vid 05:46…………….
ursuspolaris svarade 13 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Yeah buddy, that will hopefully keep the bird watchers busy =P.
-
ooooh yeah!! tipsa dom om tippen där blåser de alltid.. så kanske vi kan få tillbax de
-
Vilket misär scenario. Klippt från komentarerna till artikeln:
Stoppa denna totalt meningslösa vindkraft o satsa på säkra energikällor typ kärnkraften som inte är beroende av väderförhållandena. Jag har svårt att tänka mig ändrade arbetstider beroende på väder, idag jobbar vi för nu blåser det o maskinparken rullar på, idag jobbar vi inte för det är vindstilla.
Lite tillspetsat men för guds skull lägg ner denna parodi till vindkraft som kostar mer än den smakar. -
trimmarn;661809 wrote:Vilket misär scenario. Klippt från komentarerna till artikeln:
Stoppa denna totalt meningslösa vindkraft o satsa på säkra energikällor typ kärnkraften som inte är beroende av väderförhållandena. Jag har svårt att tänka mig ändrade arbetstider beroende på väder, idag jobbar vi för nu blåser det o maskinparken rullar på, idag jobbar vi inte för det är vindstilla.
Lite tillspetsat men för guds skull lägg ner denna parodi till vindkraft som kostar mer än den smakar.wörd!!
-
Skulle man kunna tänka sig en anti-vindkraft så att man bara behövde jobba när det INTE blåste? Jag menar när det blåser så har man ju annat för sig…
Logga in för att svara.