Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bygglöv på natur 2000!

  • lima-ko

    Medlem
    11 juli, 2011 vid 06:28

    Yeah buddy, that will hopefully keep the bird watchers busy =P.

  • johanw

    Medlem
    11 juli, 2011 vid 15:02

    ooooh yeah!! tipsa dom om tippen där blåser de alltid.. så kanske vi kan få tillbax de

  • trimmarn

    Medlem
    11 juli, 2011 vid 18:31

    Vilket misär scenario. Klippt från komentarerna till artikeln:

    Stoppa denna totalt meningslösa vindkraft o satsa på säkra energikällor typ kärnkraften som inte är beroende av väderförhållandena. Jag har svårt att tänka mig ändrade arbetstider beroende på väder, idag jobbar vi för nu blåser det o maskinparken rullar på, idag jobbar vi inte för det är vindstilla.
    Lite tillspetsat men för guds skull lägg ner denna parodi till vindkraft som kostar mer än den smakar.

  • johanw

    Medlem
    12 juli, 2011 vid 14:36
    trimmarn;661809 wrote:
    Vilket misär scenario. Klippt från komentarerna till artikeln:

    Stoppa denna totalt meningslösa vindkraft o satsa på säkra energikällor typ kärnkraften som inte är beroende av väderförhållandena. Jag har svårt att tänka mig ändrade arbetstider beroende på väder, idag jobbar vi för nu blåser det o maskinparken rullar på, idag jobbar vi inte för det är vindstilla.
    Lite tillspetsat men för guds skull lägg ner denna parodi till vindkraft som kostar mer än den smakar.

    wörd!!

  • ursuspolaris

    Medlem
    13 juli, 2011 vid 13:52

    Skulle man kunna tänka sig en anti-vindkraft så att man bara behövde jobba när det INTE blåste? Jag menar när det blåser så har man ju annat för sig…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bygglöv på natur 2000!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.