Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Byta snowboard mot 2009 Northbräda?

  • Byta snowboard mot 2009 Northbräda?

    Publicerad av chrille på 21 februari, 2009 vid 10:15

    Nån som har en sjysst snowboard, minst 164 cm, typ Burton Custom X eller nåt annat gött och vill byta någon av Norths 2009 brädor? Har de flesta modeller, både TT och surf.
    /Chrille

    nic svarade 15 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • samhansson

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 11:16

    krille, har du mina snowboardboots???

  • chrille

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 15:21

    Yes, dom står på vinden tror jag. Slå en signal om det krisar så får vi lösa så att dom kommer upp till dig!

  • ziik

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 16:58

    jag vet att detta är “fel” grejer, så ignorera detta inlägg!

    Santa DUO 162, hård. Slipad och vallad har ett par år på nacken.
    Ross Accelerator, mjuk. 160 med bindning. Slipad och vallad, åkt några få dagar.
    Kan byta bägge mot en gammal kitebräda eller nått användbart. Dock inte en katt.

    Lycka till med bytet!
    //Joel

  • tim-eriksson

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 17:36

    160 burton custom
    164 baron ES

    Intressant? Cartel bindningar kan även trollas fram. Dock kite’ar jag inte 🙁 Men kanske har skimboard, wakeskate eller ngt :D?

  • samhansson

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 17:36

    @Chrille 531612 wrote:

    Yes, dom står på vinden tror jag. Slå en signal om det krisar så får vi lösa så att dom kommer upp till dig!

    Heheh, gött. Om du har tillfälle att skicka med dom upp men nån som ska till mitt håll så gör det, annars tar jag dom nån gång till våren.

  • nic

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 20:18
    Chrille;531577 wrote:
    Nån som har en sjysst snowboard, minst 164 cm, typ Burton Custom X eller nåt annat gött och vill byta någon av Norths 2009 brädor? Har de flesta modeller, både TT och surf.
    /Chrille

    Jag har det du frågar efter. Har inte fått tummen ur att sälja men byter gärna mot nån northbräda.

    nic

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Byta snowboard mot 2009 Northbräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.