Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing c-shape update

  • ankii

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 14:49

    @dadil 533895 wrote:

    åfan, är det näsh nu ankiii? bindings?

    ja… näääsh… dags att uppgradera från mina gamla 2005or. Jag tror inte att jag skulle kunna åstadkomma några mirakel med bindningar. Men det är grymt skönt, iaf när man kör cable. Jag har 2 par… men har inte kört dem med kite… Vad tycker DonD? Det göra bara så ont när man crashar. När kommer ni och hälsar på i SKåne??

  • mjersen

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 15:10

    @JohanW 533894 wrote:

    Bild jag tog under kitejam i aussie..

    va hände med compen då? jag tog fan ut en vindsurfare med kalles 7a utan en enda skråma på kiten! nukeproof

  • johanw

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 15:35

    @mjersen 533901 wrote:

    va hände med compen då? jag tog fan ut en vindsurfare med kalles 7a utan en enda skråma på kiten! nukeproof

    NUKEPROOF!! HIFI COMP vs vindsurfare… COMP 1 – 0

  • jonaish

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 16:04

    NU blev krille glad.. hahahaaa

  • mjersen

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 16:57

    @JohanW 533905 wrote:

    NUKEPROOF!! HIFI COMP vs vindsurfare… COMP 1 – 0

    nackskott i pannan skulle han haft!

  • rusiak

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 18:41

    @mjersen 533921 wrote:

    nackskott i pannan skulle han haft!

    Ahh, nu får du dra historien så vi andra får gotta oss 🙂

    //Alex

  • skejtar_henke

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 19:53

    @ankii 533879 wrote:

    oavsett om Torchen är brun, orange eller skrikande grön… så är den fin!! Den kan inte vara ful!
    Henke, vi får ta en Torch-dag i Habo. Sourra, kör du också Torch? Jag var säker på att du var Helixfantast.

    Fetaste kiten av dom alla 😉

  • sourra

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 20:49

    @ankii 533879 wrote:

    oavsett om Torchen är brun, orange eller skrikande grön… så är den fin!! Den kan inte vara ful!
    Henke, vi får ta en Torch-dag i Habo. Sourra, kör du också Torch? Jag var säker på att du var Helixfantast.

    Jag har lite av varje. Kör Cult när det vankas vågor och byig vind , en Torch-tolva som jag tar fram när det ska krokas ur och en Helix-nia när jag vill ha nåt som är lite mitt emellan. Beslutsångest är mitt mellannamn. Och du har helt rätt i att de inte kan vara fula, oavsett färg.

  • mjersen

    Medlem
    8 mars, 2009 vid 09:03

    @rusiak 533941 wrote:

    Ahh, nu får du dra historien så vi andra får gotta oss 🙂

    //Alex

    fick låna kalles helt nya hifi comp7a under kitejamet i saftybay. och under ett av mina heat så kom vinsurfaren rakt in i tävlingsområdet precis när jag gör ett trick. så jag göra det bästa av situationen och släpper allt och intar fosterställning i luften.. han lyckas svänga undan mig men istället köra han i 210 rakt in i kiten som jag kraschde. kiten slets från min leasch men efter några minuters jubel från publiken lyckades jag simma i fatt bommen och relacha den och fortsätta åka =)!

  • skejtar_henke

    Medlem
    8 mars, 2009 vid 09:33

    Vad ska vindsurfaren då…?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing c-shape update

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.