Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › cabarete ??
-
cabarete ??
Publicerad av anonym-anvandare på 22 augusti, 2005 vid 12:17Jag undrar om det är någon som har info om boende? flyg? var? manskall åka om man vill till cabarete och vågsurfa. Eller är det bättre på ”Santa Teresa Costa Rica” Billigare ? och så. konstig fråga kanske men jag vill bara ha lite tipps västerut.
anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Charter till cabarete sedan motoconcho varje dag till bonzai beach
-
Ja, antingen det eller flygstol till Puerto Plata, taxi till Cabarete och ta in på Palm Beach Condos (om du har råd), Villa Taina eller Kaoba (fallande pris utan att vara sluskhotell) och sedan åka taximoppe till vågstället. Cabarete är ett riktigt surfparadis med allt du behöver samlat på stranden.
-
…har bott på Villa Taina -01, helt ok, med havsutsikt (om man lutade sig 50cm ut över balkongräcket och vred nacken ur led…
)
Känner inte till vågsurfingen där, men konstaterade att jag skall träna upp vindsurfingtekniken tills nästa gång jag far dit, för då j-vlar…!!! Det var lite fööör tufft för en (på den tiden) pråmseglare…. -
tack för svaren.Vad ligger priserna på på dessa hotell Villa Taina eller Kaoba.
-
Vet ej. Tidigare hade de hemsidor på http://www.hispaniola.com där priser och kartor fanns. Cabarete består i stort sett bara av hotell så det finns billigare varianter med om du är ute efter budget. Det billigaste när jag var där senast tror jag faktiskt hette ”surf hotell”.
Logga in för att svara.