• cabarete ??

Publicerad av anonym-anvandare på 22 augusti, 2005 vid 12:17

Jag undrar om det är någon som har info om boende? flyg? var? manskall åka om man vill till cabarete och vågsurfa. Eller är det bättre på ”Santa Teresa Costa Rica” Billigare ? och så. konstig fråga kanske men jag vill bara ha lite tipps västerut. tongue.gif

anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 15:11

ingen som varit där ??

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 17:05

Charter till cabarete sedan motoconcho varje dag till bonzai beach

• pataba

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:02

Ja, antingen det eller flygstol till Puerto Plata, taxi till Cabarete och ta in på Palm Beach Condos (om du har råd), Villa Taina eller Kaoba (fallande pris utan att vara sluskhotell) och sedan åka taximoppe till vågstället. Cabarete är ett riktigt surfparadis med allt du behöver samlat på stranden.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 09:56

…har bott på Villa Taina -01, helt ok, med havsutsikt (om man lutade sig 50cm ut över balkongräcket och vred nacken ur led… grin.gif)
    Känner inte till vågsurfingen där, men konstaterade att jag skall träna upp vindsurfingtekniken tills nästa gång jag far dit, för då j-vlar…!!! Det var lite fööör tufft för en (på den tiden) pråmseglare…. crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 12:59

tack för svaren.Vad ligger priserna på på dessa hotell Villa Taina eller Kaoba.

grin.gif

• pataba

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 06:01

Vet ej. Tidigare hade de hemsidor på http://www.hispaniola.com där priser och kartor fanns. Cabarete består i stort sett bara av hotell så det finns billigare varianter med om du är ute efter budget. Det billigaste när jag var där senast tror jag faktiskt hette ”surf hotell”.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 11:49

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.