Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Crossbow köpes!

  • Cabrinha Crossbow köpes!

    Publicerad av atomiccross på 2 april, 2012 vid 14:20

    Hej!

    Har suttit och ruttnat hela våren på köp/sälj-forumet och väntat på att en crossbow 11kvm ska bli till salu (12 finns väl inte vad jag vet?)

    Så är det någon som sitter på en där hemma och vill bli av med den, skicka PM eller mail till karl.wirenfelt@gmail.com..

    //K

    atomiccross svarade 12 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • stanco

    Medlem
    2 april, 2012 vid 14:22
    AtomicCross;684986 wrote:
    Hej!

    Har suttit och ruttnat hela våren på köp/sälj-forumet och väntat på att en crossbow 11kvm ska bli till salu (12 finns väl inte vad jag vet?)

    Så är det någon som sitter på en där hemma och vill bli av med den, skicka PM eller mail till karl.wirenfelt@gmail.com..

    //K

    Detta kom nyligen upp på blocket, något av intresse kanske, http://www.blocket.se/stockholm/Fynd_Cabrinha_Crossbow_16_39535593.htm?ca=23_3&w=3

  • roland

    Medlem
    2 april, 2012 vid 19:37

    Hahahahahahaha billigt…

  • andersr

    Medlem
    2 april, 2012 vid 21:02
    AtomicCross;684986 wrote:
    Hej!

    Har suttit och ruttnat hela våren på köp/sälj-forumet och väntat på att en crossbow 11kvm ska bli till salu (12 finns väl inte vad jag vet?)

    Så är det någon som sitter på en där hemma och vill bli av med den, skicka PM eller mail till karl.wirenfelt@gmail.com..

    //K

    Surfers säljer ut sina 2011or enligt hemsidan. Kan vara värt att kolla med dem.

  • atomiccross

    Medlem
    3 april, 2012 vid 07:47
    Stanco;684987 wrote:
    Detta kom nyligen upp på blocket, något av intresse kanske, http://www.blocket.se/stockholm/Fynd_Cabrinha_Crossbow_16_39535593.htm?ca=23_3&w=3

    Lite vä stor för min smak.. men visst, surfers kan vara intressant. Köper fortfarande hellre beg.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Crossbow köpes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.