Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Custom 2010

  • Cabrinha Custom 2010

    Publicerad av pepa på 12 juli, 2009 vid 15:15

    Styvare än last christmas, litta tjockare i ändarna och komplett med en 5,5-6 cm propah rockah! Alla bilder tagna i Major N.A.

    falsterbo svarade 14 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • neven

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 15:18

    Scoop Troop!

  • mattijas

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 16:58

    hehe fedt

  • eklov

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 17:51

    Dre signature serie, riktigt coola grejer!!! Bara att vänta på Pepä signature session i Lagan ….

  • curry

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 19:48

    fiffan va fet!

  • jonaish

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 21:53

    schnyggg

  • hengo

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 22:36

    fina kanaler!

  • zo0

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 22:44

    jefla fin. vad kommer saken att kosta då?

  • pepa

    Medlem
    14 juli, 2009 vid 19:35

    Ja du med dagens valutakurser är vi inte de mest lyckligt lottade här i vårt avlånga land. Pratade med Surfers och de var inte helt klara med prissättningen än men det verkade ljusare än vad de trodde från början.

  • tomp89

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 08:28

    den e sjukt snygg kan jag hålla med om…men vad skiljer egntligen den och 2009??
    jag ser inte så stora skillnadermen det kanske e lite annan core??
    PEACE

  • pepa

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 15:36
    Tomp89;559293 wrote:
    den e sjukt snygg kan jag hålla med om…men vad skiljer egntligen den och 2009??
    jag ser inte så stora skillnadermen det kanske e lite annan core??
    PEACE

    Ja jo lite har jag ju redan skrivit om, men kunskapstörstiga ska givetvis få mer! Den är styvare än förra året som sagt och den blir lite bredare mot tipparna än 2009an för ett tokigt pop. Kanalerna har blivit aningen skarpare så jag tror inte jag kommer ha fenor på den här beautyn nånsin. 09an var ju väldigt tunn i tipparna, den här är lite tjockare vilket jag tror alla som vill ha en hållbar bräda gillar. På tal om det så är det träkärna, både för känslan och för att kunna stampa landningar så det låter till Norge utan att den går av. Det är väl det egentligen, skulle tror att den största skillnaden i körkänsla ligger i förändringen i styvhet. Kommer i 133, 136, 140 och 144.

    Kommer med en liten recension när jag haft den i vattnet 🙂

  • skanepaul

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 17:45
    Pepä;559365 wrote:
    Ja jo lite har jag ju redan skrivit om, men kunskapstörstiga ska givetvis få mer! Den är styvare än förra året som sagt och den blir lite bredare mot tipparna än 2009an för ett tokigt pop. Kanalerna har blivit aningen skarpare så jag tror inte jag kommer ha fenor på den här beautyn nånsin. 09an var ju väldigt tunn i tipparna, den här är lite tjockare vilket jag tror alla som vill ha en hållbar bräda gillar. På tal om det så är det träkärna, både för känslan och för att kunna stampa landningar så det låter till Norge utan att den går av. Det är väl det egentligen, skulle tror att den största skillnaden i körkänsla ligger i förändringen i styvhet. Kommer i 133, 136, 140 och 144.

    Kommer med en liten recension när jag haft den i vattnet 🙂

    Vilken längd väljer du?

  • trumpeten

    Medlem
    15 juli, 2009 vid 17:50

    Det står 140 på den. Ser sweet ut

    Jag körde utan fenor i en månad med min, det funkar men när det är choppigt är det svårt at få till en ordentlig edge, särskilt när du ska adgea för en backmobe så jag skruvade på 1+cm fenor, testa dig fram. Om man snadpapprar dom borde dom inte märkas på kickern eller slajdern

  • a-holm

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 10:09

    äntligen börjar det bli några riktigt vettiga brädor! trä, kanaler och flex.

  • falsterbo

    Medlem
    16 juli, 2009 vid 15:41

    Höjdar man bra med en sådan? Ser framemot recensionen :laugh:

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Custom 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.