Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Nitro test!!!

  • Cabrinha Nitro test!!!

    Publicerad av pepa på 13 februari, 2004 vid 14:37

    Jag har nu testat Nya Cabrinha Nitro 2004 till max och maste saga att det ar den basta kiten som gjorts hittils .. Grymt lyft perfa med heng … och super bra kansla och styrning. materialet ar framtaget sa att det ska halla det kannner man direkt nar man kanner pa andra kites …
    Tvekar ni om vilka kites ni ska koar sa gor inte det ,.,..
    det ar cabrinha som galler.. puss pa er alla hemma i swe…
    cabarete rockar:)
    Team cabrinha
    (-Rågelund-local-) =)
    peps

    kitelife svarade 20 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • pepa

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 15:05

    OK, ärligt talat, Cabrinha är helt klart bäst. Även dominikanerna (EH-kanerna) tycker det. Cabrinha är BÄST!

  • pepa

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 15:40

    Asså, BT:Nitro 10 är den bästa kiten jag någonsin kört, sen kommer BT:Nitro 14.

  • falk__enberg

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 16:17

    Då känns det bra att ha köpt en 10 å en 14 lätt beg till superpris smile.gif grin.gif cool.gif laugh.gif
    E SÅ SUGEN PÅ Å TESTAAAAAAA….*suck*

  • rambo_johnson

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 16:20

    Falkobergooo, du köpte mina gamla va? hoppas de smakar wink.gif

  • falk__enberg

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 16:47

    Japps !!! smakar mumma Har tyvärr inte lyckats ta mig i plurret än, kanske till veckan…*brrrr* LITE kallare än Caba crazy.gif
    Får nog sluta jobba å exportera kroppen till varmare trakter cool.gif

  • kull

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 18:52

    grrr och jag som gick miste om 14 kiten……menmen ja fick ju en ny eh för samma pris så smile.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 19:06

    japp wink.gif och en bättre kite dessutom… och nyare… snabbare… det senaste…

  • falk__enberg

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 19:07

    Ja, fick du en ny till samma pris som en begagnad så måste de ju vara ett kap! laugh.gif

  • falk__enberg

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 19:09

    Jahaaaaaaa…..nu startade liljeholmens…alltså ingen Cabrinha….

  • hengo

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 23:31

    har testat peps nitro 14, tror nästan det är den skönaste kiten jag kört! Känns lite som ett mellanting mellan fuel -03 och något med lite högre AR. Där är bra med lyft och hängtime samtidigt som den är stabil och iaf tillrkäckligt bottendrag för litea wakestyyyle!!

  • kitelife

    Medlem
    14 februari, 2004 vid 06:07

    Måste få hålla med lite… men det jag uppskattar mest med den nya fuel’n är nog känslan! man känner draken hela tiden och behöver aldrig titta på den utan bara koncentrera sig på sin åkning ; ) hänget är grymt och om dom pallar för det shorebreaket som är här så är dom fan i princip oförstörbara… där e sånn jävla kraft i vågorna här! såg en north idag som bara sprack rakt över när den åkte ner i breaket ; (

    //Pan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Nitro test!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.