Senaste nytt Forums Vågsurfing Californien surf var?!

  • Californien surf var?!

    Publicerad av deaz på 23 juli, 2012 vid 08:36

    Oioi!

    Ska åka till Maui i februari å hälsa på lite släktingar. På hemvägen tänkte jag ta en vecka vågsurf på US västkust. Mellanlandning i LA, om de finns nåt hyfsat laidback ställe där alla locals inte nitar dig om du har”fel” boardshorts på dig.. Nån som har tips? Vore grymt tacksam! Min vågsurf nivå är väl rätt noobie och jag kommer antagligen inte ha egen bräda med då kitegrejorna tar all plats..

    Tack på förhand // Andreas

    teamrider svarade 11 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sharkboy

    Medlem
    30 juli, 2012 vid 11:33

    finns massor av ställen, du för kanske lägga upp några önskingar om vi ska slimma ner din choices
    L.A har ju vågor , hur långt vill du åka därifrån?
    enklaste är nog att dra ner till Huntington beach bara om du är lite noob, väldigt crowded intill pieren men stranden är lång och utspridd

  • teamrider

    Medlem
    3 september, 2012 vid 22:10

    Jag hade helt klart satsat på Santa Cruz. Genuin surfkänsla med ett riktigt surfmuseum i en gammal fyr, klassisk boardwalk, tivoli och riktigt schysst surf. Spenderade en månad (mitten av januari-mitten av februari) med familjen i Californien för ett par år sedan. Santa Cruz blev en solklar favorit. Ligger bara 1 timme söder om San Fransisco.

    Half Moon Bay strax utanför SF är också schysst men inte lika bra surf som SC. Mavericks ligger dock här.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Californien surf var?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.