Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cape Town rocks!

  • Cape Town rocks!

    Publicerad av qq-57 på 29 december, 2006 vid 23:36

    If some of you plan to travel for kitesurfing during wintertime, I can highly recommend Cape Town! Amazing weather, beautiful landscape, cheap beer, no jetlag, awesome lifestyle, many different spots and great wind and waves. But watch out, once you have been there you don’t want to leave this place again.

    Some pics:
    http://www.qq-572.de/cptdec06.html

    fredde-k svarade 17 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • patrikol

    Medlem
    30 december, 2006 vid 19:10

    Wow många härliga goa bilder inte bara vattenbilder utan även omgivningarna härligt!
    Missa inte dessa härliga bilder.

  • niklas82

    Medlem
    30 december, 2006 vid 21:53

    fina pics, känner igen mig väl.

  • bresky

    Medlem
    30 december, 2006 vid 21:58

    riktigt schyssta bilder, det va ett tag sen man såg dig i habo däremot. jag trodde nästan du gått i vinteride men det här förklarar ju saken.

  • johanw

    Medlem
    31 december, 2006 vid 11:15

    ja jag trode oxå vi blivit av med vår tysk

  • qq-57

    Medlem
    31 december, 2006 vid 11:40

    hehe, jag var bara lite rädd att ingen ska prata med mig om jag berätter att jag resa till SA 😀
    Men Johan, jag berättade dig i Hallands att jag ska vara i SA, kanske du var jättefull :crazy: ? Jag hoppas att dina händer är bra igen, så att du får resa till Cabarete, eller åtminstone får kitesurf igen.
    Och Niklas, du maste vara tillbacka till vatten för några veckor sedan?! Jag tror att jag träffade dig någon gång i october, och då hade du en skada.

    Jag är tillbacka i en vecka, så vi ses i Habo!! Och jag ska åka till Geilo med en vän i februari (10. – 22.), för snökite, så om nån har lust till…

  • johanw

    Medlem
    31 december, 2006 vid 13:11

    haha så va de nog ja..:crazy: japp de börjar bli bra med händerna nu.. hoppas du har de gött! gott nytt på dig hör av dig när du e hemma i habo..

  • qq-57

    Medlem
    31 december, 2006 vid 13:42

    Tack, det samma. Och bresky, inte tränar för mycket i Gerdahallen, annars maste du köpa en större kite

  • bresky

    Medlem
    31 december, 2006 vid 14:59

    @QQ-57 356820 wrote:

    Tack, det samma. Och bresky, inte tränar för mycket i Gerdahallen, annars maste du köpa en större kite

    jag har ju precis köpt en eh beast 10a så jag tränar massor!
    Det var länge sedan jag såg dig där däremot…

  • nundy

    Medlem
    31 december, 2006 vid 15:08

    Sköna bilder Leo! Är datumen till Geilo spikade?? För då kan man börja se lite på schemat.. synd ni missar snowjam dock!

  • qq-57

    Medlem
    31 december, 2006 vid 15:15

    Jag just hittade det i en tysk forum, någon försöker att sälja sin Cabrinha Contra, men sin foto är inte så fördelaktig 😀

    http://surfforum.oase.com/showthread.php?postid=330284#poststop

  • qq-57

    Medlem
    31 december, 2006 vid 15:24

    @nundy 356861 wrote:

    Sköna bilder Leo! Är datumen till Geilo spikade?? För då kan man börja se lite på schemat.. synd ni missar snowjam dock!

    Ja, min vän har redan bokt sin flyg. Så tar en röd penna och mål en stor linje mellan “10” och “22” i ditt schema

  • hugeo

    Medlem
    1 januari, 2007 vid 19:18

    been there done that twice!

  • fredde-k

    Medlem
    3 januari, 2007 vid 09:37

    Det ser och låter hur bra som helst!!
    Jag och tjejen ska dit 3v i slutet av februari….

  • niklas82

    Medlem
    3 januari, 2007 vid 20:19

    fortfarande Fuck i knät, det hänger o slänger lite som det vill. men det repar sig efter ett par gökar, till sommaren är man väl tillbax.

    det är inte coktail att surfa nu.

  • fredde-k

    Medlem
    4 januari, 2007 vid 09:10

    QQ-57 du vet inte vad sjön heter som ni var vid flera ggr????

    Jag ska som sagt dit med tjejen i slutet av feb i 3v och det är ju alltid bra att veta var man ska ta vägen!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cape Town rocks!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.