Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Carbon art brädor

  • getwet

    Medlem
    16 januari, 2003 vid 10:43

    Om inte annat kan man väl regga EF på PRV för 600 riksdaler och skriva försäljning av fritidsartiklar som verksamhetsområde……det gror något här nu! Och om man tar hem två demo ex, säljer den ena så har du även en omsättning…….här händer något. Tror vi får fördjupa oss i det här Doktorn!

  • teabag

    Medlem
    18 januari, 2003 vid 21:53

    Jag kan nog hjälpa alla dårar som vill ta hem från NZ eller Proof.Björn provade ju att ta världsrekord med riktiga speednålar.Brädor som de senare la ut för försäljning på hemsidan.Jag tog för självklart att GetWet redan hade en ??
    Vart fick Bosse sin 85 cm fena ifrån ??

  • getwet

    Medlem
    18 januari, 2003 vid 22:21

    Tyvärr “Lipton” men jag hann inte med där eftersom jag inte kände till att dom var till salu……..men han gör väl nya försök?
    Bosses 85fena? Vet i tusan var den kommer ifrån. Vet däremot att Bromma haft/tagit hem 85 men då med deeptuttle.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 januari, 2003 vid 22:36

    Man är ju inte bara dålig vindsufare man har ju egen firma också.Hur fick han tag på den.Även om jag har för mig att jag bara tuttle box (fenan alltså).Jag gjorde ett försök i NZ men han liksom tokfnyste att sådana där jättefenor gjorde man då rakt inte…

    Teorin är följande: den våg man rider på kan bli mindre om man kan få en lyftande kraft underifrån.Denna kraft kan bara komma från fenan (om den nu överhuvudtaget finns).

    Det är helt rätt att köpa på sig fler prylar.Den som har flest när han dör vinner…

    Möjligen är det bara en tanke men jag lyssnar på en plupp plupp låt som heter “Forever Young”…

    I paradisets stad är livet alltid en fest för övrigt.

    Teabag

  • getwet

    Medlem
    18 januari, 2003 vid 22:50

    Själv hörde jag låten “I never die” nyss och tyckte att det kändes bekant…..trallade tom en liten stund och nynnade melodin. Här hemma har vi inte bara tuttlebox, en och annan låda eller box av slaget rödvin finns också…..ej att förknippas med en 70:a fena…flåt sjuttis hetereju!!!
    När du ändå talade med NZ och han påpekade att han då rakt inte gjorde sådana fenor kunde du väl frågat om dom fanns böjda, lite bakåtsvepta istället för raka?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Carbon art brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.