Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Caution Mayhem X 2009

  • haze

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 15:14

    Bytte ut det i höstas 😉 Nu för tiden kör man bara med en 9:a men den har räckt hittills från 8 m/s till 21 m/s så det är bra!

    Lättköpt? Nja man vill ha det som känns bäst 😉

    Jag håller till ett puderparadis för tillfället och fotar en massa. Åker kanske lite skidor ibland oxå. Och snowkitar en del. Gillar att köra överriggad på snön för den delen.

    Saknar Läjets vågor bara.

  • yann

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 15:44

    Hoho, jag vill se dig hålla en 9a i 21ms. Kan inte vara en vacker syn 😀 I den vinden kör jag en 3a men jag är ju helt lagd åt andra hållet och vill ha så lite drag som möjligt.

  • haze

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 16:28

    Sa aldrig att det var kul eller bra. Dessutom var det med 10 meters linor. Helt sinnesjukt snabb var den då 😉

    Och jag brukar köra 3,5 då jag med men hade inte den med mig.

  • sourra

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 16:50

    Det var inte så att det byade upp till 21? För 21 i medel är helt sjukt hård vind.

  • mav

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 19:47

    har för mig att jag var ute med 9an tillsammans med gibson i habo när det blåste mellan 18-24. (Bild)
    När vi körde malmö och så långt norrut det gick så är jag säker på att det blåste upp emot 26 men det är gränsen till vad är möjligt med ryggsäck och directional… =)

    Registret på nian är minst sagt imponerade. ska bli kul att testa X’n och Zombie’n och jämföra

    Bifogar bilden jag han ta på min ‘spicy hot ferrari red’ zombie medans den var i luften (5min pga för lite vind…) nu när jag seglade i bahamas.

  • cortex

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 22:10

    Hmm, är det bara i min browser som färgerna blir vattniga när fourmet har förminskat bilderna? När jag klickar på bilderna (förstorar dem) så blir färgerna “riktiga” igen. Bad.

    Känns ungefär som när man plockar av sig syrgasmasken på 6 500 meters höjd och sedan drar på den igen efter typ 20 sekunder. *Twaaannngg* allt färgseende, som man inte ens märkt försvunnit, kommer tillbaka på första andetaget. 😀
    Fast ok, det är inte -40 C framför min dator… så det känns inte exakt likadant. 😎

    /Kaj

  • yann

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 22:36

    @Cortex 526619 wrote:

    Hmm, är det bara i min browser som färgerna blir vattniga när fourmet har förminskat bilderna? När jag klickar på bilderna (förstorar dem) så blir färgerna “riktiga” igen. Bad.

    Känns ungefär som när man plockar av sig syrgasmasken på 6 500 meters höjd och sedan drar på den igen efter typ 20 sekunder. *Twaaannngg* allt färgseende, som man inte ens märkt försvunnit, kommer tillbaka på första andetaget. 😀
    Fast ok, det är inte -40 C framför min dator… så det känns inte exakt likadant. 😎

    /Kaj

    Nope, har försökt men kiten blir inte snyggare hur mycket jag än klickar 😀

  • curry

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 22:44

    @Yann 526624 wrote:

    Nope, har försökt men kiten blir inte snyggare hur mycket jag än klickar 😀

    hahaha aloha för den!

  • samhansson

    Medlem
    20 januari, 2009 vid 23:02

    Eeee, hallå!!!! Löv-1 bor faktiskt i Ängelholm….

  • cortex

    Medlem
    21 januari, 2009 vid 08:51

    @Yann 526624 wrote:

    Nope, har försökt men kiten blir inte snyggare hur mycket jag än klickar 😀

    Det måste bero på din browser i så fall. 😀

    /Kaj

  • mav

    Medlem
    21 januari, 2009 vid 18:13

    @Cortex 526661 wrote:

    Det måste bero på din browser i så fall. 😀

    /Kaj

    hahaha

  • haze

    Medlem
    21 januari, 2009 vid 21:31

    @Cortex 526661 wrote:

    Det måste bero på din browser i så fall. 😀

    /Kaj

    Instämmer med föregående talare!!! Hahahahaha

  • skotten

    Medlem
    22 januari, 2009 vid 14:36

    Sam lives… give him attention.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Caution Mayhem X 2009

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.