Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing chatta på IRC

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:47

Vad är det för fel på chatten här på Steffo?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:15

inte för att vara negativ mot nya ideer men interfacet suger fett faktiskt…

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:17

Ingen java chatt direkt smile.gif

• skanepaul

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:27

IRC tycker jag är ett lastgammalt interface. Bättre här när man kan lägga upp bilder och dylikt. Dessutom fler folk här. Just nu, en OP och jag på #kitesurf…

Paul

• piloten

Medlem
    9 mars, 2004 vid 08:03

Innan ni klankar ner på interfacet på mIRC så ta en titt på http://www.nnscript.de
    Ladda ner, installera…och vips blir mIRC vackert! Och grymt användbart. Fast det kommer aldrig ersätt detta forumet. Som att jämföra äpplen och päron. Men de kan gott komplettera varandra.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 12:00

Nu är det ju iofs så att IRC inte är ett interface, bara en standard för chat, man kan ju använda vilken klient man vill för att ansluta till IRC nätet, mIRC är ju bara en klient tex, det finns även webinterface för IRC så att man inte ens behöver en klient installerad

• piloten

Medlem
    9 mars, 2004 vid 12:22

Web-interface till IRC!? smile.gif

Berätta mer! grin.gif grin.gif Jag är svältfödd på IRC härifrån jobbet eftersom jag inte får installera nån klient.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2004 vid 11:17

http://www.dal.net/
    det är java interface, kanske inte så bra jämfört med andra interface, men det funkar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing chatta på IRC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.