Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Checka in tidigt eller sent??

  • Checka in tidigt eller sent??

    Publicerad av anonym-anvandare på 22 februari, 2000 vid 14:22

    Ni som rest mycket med surfprylarna – skall jag checka in tidigt eller sent??? Checka in tidigt innebär mer plats på planet och piggare incheckningspersonal men också mindre folk och mer tid för personalen att dividera. Sen incheckning innebär mindre plats på planet men också mer stressad personal som inte hinner ta en diskussion om bagaget.

    paddy svarade 24 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • wisco

    Medlem
    22 februari, 2000 vid 14:26

    när jag åkte hem från WA med 2 väskor på mer än 40kg var, så checkade jag in mycket tidigt och fick åka gratis, men då var det väldigt gott om plats och jag reste på “staff-ticket”. Vet inte hur det är i allmänhet, tror det är olika för olika flygbolag oxo.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 februari, 2000 vid 15:23

    väldigt tidigt eller väldigt sent eller passa på när det är dåligt med personal på plats!!

  • paddy

    Medlem
    22 februari, 2000 vid 18:27

    Gör inte som två av mina kompisar naä vi drog till Pozo bara, de betalade glatt på resebyrån , då var det ju bara att checka in sen, men jag och en annan kom till flygplatsen ca 30 min. innan incheckningen öppnade, som första resenärer den dagen ställde vi till det. De hade inget kvittoblock, och kunde alltså inte ta betalt… En kvart senare kommer de två andra, med ett kvitto om 1600:-

    Kom tidigt, var trevlig. eller sent som fan och var jättestirrig, det har också funkat för mig…

    Paddy

    Surfers Workshop Malmö

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Checka in tidigt eller sent??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.