Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coccos-El yaque är soft igen!

  • Coccos-El yaque är soft igen!

    Publicerad av zehlertz på 18 februari, 2009 vid 14:03

    Alla ni som va här nere förra året o drabbades av det tyska mongot när ni bodde på coccos kan nu slappna av. NU e han äntligen utslängd därifrån. Han går visserligen runt här i byn men men…

    Palmtaket har dom fräschat upp litegran, annars e allt sig likt.
    tror även det går att få ner priserna ngt… kommer inte ihåg vad folk betalade förra året? nån som har koll?
    Men låg priset på 500US/mån så kan ja fixa det för 400US ev ytterligare lite billigare…

    om d nu ens e ngn påväg ner t El yaque iår??
    Just nu e ja typ helt ensam här nere (förutom en familj svenskar som åker på torsdag)
    Jag blir kvar här nere t 27april så behöver ni boende så maila danny o boka…
    eller maila mig…vilket som (zehlertz@hotmail.com)

    försöker även blogga lite här nerifrån…kolla in d om ni orkar
    blog.massiventreprenad.se

    // Andreas

    niklas_s svarade 15 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • flikka

    Medlem
    18 februari, 2009 vid 16:52

    Skönt att höra att psyktysken blivit utslängd, det var inte en dag för sent 🙂

    Blir inget El Yaque för mig den här vintern, har lovat bort mig att jobba. Och lyckas jag tjata till mig lite ledighet får det nog bli någon plats med vågor.

    Men ha det kalas och hoppas seglingen går bra!!

  • surfsession

    Medlem
    18 februari, 2009 vid 17:35

    Här e mannen som det talas om !

    @Zehlertz 531041 wrote:

    Alla ni som va här nere förra året o drabbades av det tyska mongot när ni bodde på coccos kan nu slappna av. NU e han äntligen utslängd därifrån. Han går visserligen runt här i byn men men…

    Palmtaket har dom fräschat upp litegran, annars e allt sig likt.
    tror även det går att få ner priserna ngt… kommer inte ihåg vad folk betalade förra året? nån som har koll?
    Men låg priset på 500US/mån så kan ja fixa det för 400US ev ytterligare lite billigare…

    om d nu ens e ngn påväg ner t El yaque iår??
    Just nu e ja typ helt ensam här nere (förutom en familj svenskar som åker på torsdag)
    Jag blir kvar här nere t 27april så behöver ni boende så maila danny o boka…
    eller maila mig…vilket som (zehlertz@hotmail.com)

    försöker även blogga lite här nerifrån…kolla in d om ni orkar
    blog.massiventreprenad.se

    // Andreas

  • chris

    Medlem
    20 februari, 2009 vid 17:29

    @Zehlertz 531041 wrote:

    Alla ni som va här nere förra året o drabbades av det tyska mongot när ni bodde på coccos kan nu slappna av. NU e han äntligen utslängd därifrån. Han går visserligen runt här i byn men men…

    Palmtaket har dom fräschat upp litegran, annars e allt sig likt.
    tror även det går att få ner priserna ngt… kommer inte ihåg vad folk betalade förra året? nån som har koll?
    Men låg priset på 500US/mån så kan ja fixa det för 400US ev ytterligare lite billigare…

    om d nu ens e ngn påväg ner t El yaque iår??
    Just nu e ja typ helt ensam här nere (förutom en familj svenskar som åker på torsdag)
    Jag blir kvar här nere t 27april så behöver ni boende så maila danny o boka…
    eller maila mig…vilket som (zehlertz@hotmail.com)

    försöker även blogga lite här nerifrån…kolla in d om ni orkar
    blog.massiventreprenad.se

    // Andreas

    Du har ju Mattias. Fixa några justa shorts så ser han ju nästan ut som en surfare. Då behöver du inte gå själv till Gaby´s.

    Kungen

  • tdk

    Medlem
    20 februari, 2009 vid 17:30

    Vi betalade 500 per månad 2006 har jag för mig. Kan varigt 600 första månaden och 500 andra.. Kommer inte riktigt ihåg.. Är fan inte alls sugen på att bara fly ner ett tag…
    Coccos äger! 🙂
    Ha det gött Z!!!

  • zehlertz

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 19:56

    haha ja jag ska fixa ett par shorts t han =)

    han e inte den som spottar i glaset…får passa på dom dagarna han e här nu!

    vi ska iväg ikväll o träffa dom där tjejerna…får la se hur d går för honom =)

    o ni andra…kom ner hit nu!!!

  • niklas_s

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 13:02

    Haha forfan Z. Vi gillar tysken, de e bara du som e bitter for han lag me din brud

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coccos-El yaque är soft igen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.